Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku zaprasza 12 listopada, godz.18.00 na dwa koncerty muzyki improwizowanej z cyklu: In Progress:
- Fantastic Voyage, Hedkikr (Lindsay Vickery & Darren Moore) (Australia) – koncert, video, interakcja
- Kaffe Matthews, Anna Zaradny, Robert Piotrowicz – elektronika, video (Londyn, Szczecin)
oraz oraz pokaz filmowy i wykład w Parakinie.
Fantastic Voyage, Hedkikr
Australijski duet Hedkikr tworzy unikalną mieszankę kompozycji elektronicznych z interaktywnym, video i intensywną improwizacją. Muzyka i obraz duetu Hedkikr to interakcja dźwięku, psychicznych doznań oraz podświadomości. Artyści często współpracują z tancerką Miburi Midi Jump Suit, wykorzystując ruch w celu uzyskania większej interakcji dzieła.
Lindsay Vickery – kompozytor, performer, jego twórczość to interaktywne połączenie muzyki akustycznej z elektroniczną. Pracuje nad muzycznymi projektami solowymi, improwizuje, tworzy realizacje z pogranicza opery oraz interaktywnego video.
Darren Moore, pochodzi z Australii, perkusista, studia w WAAPA. Przez kilka lat związany był z londyńską sceną muzyczną, nagrywając z różnorodnymi formacjami muzycznymi, od jazzu, big bandu, bluesa, poprzez funk, sesje studyjne i realizacje awangardowe. Od 2001 roku angażuje się w projekty niezależne m.in. duet HEDKIKR i Open Source Project.
Kaffe Matthews, Anna Zaradny, Robert Piotrowicz
Kaffe Mattews – jest jedną z najaktywniejszych artystek sceny nowych mediów elektronicznych w Europie. W swojej praktyce wykorzystuje najnowsze gadżety elektroniczne budując nowe relacje między dźwiękiem i obrazem. Od 1996 roku występuje regularnie w klubach, galeriach, salach koncertowych.
Robert Piotrowicz – pierwotnie gitarzysta, obecnie coraz częściej w otoczeniu analogowych urządzeń, których złożone, gęste sygnały zestawia z brzmieniem elektrycznej gitary. Zaangażowany w projekty multimedialne, współpracuje z filmowcami, improwizuje do filmów. Koncertował w Europie i w USA.
Anna Zaradny – klasycznie wykształcona saksofonistka, absolwentka Akademii Muzycznej. Wykorzystuje swoje przygotowanie na gruncie muzyki improwizowanej i eksperymentalnej. Traktuje instrument jako otwartą, organiczną formę. Zaradny korzysta z komputerowej elektroniki. W ostatnim okresie podjęła współpracę z teatrami, tworząc muzykę do spektakli.
Wstęp wolny.