Do 30 kwietnia 2009 roku w Lille we Francji można oglądać wystawę The Krasnals Brothers in arms / Last supper – Lille 3000 / Europe. The Krasnals reprezentuje Polskę na festiwalu Lille 3000 / Europe XXL festival. Ekspozycja Brothers in Arms / Last Supper jest 14-sto częściową instalacją obrazów 270 x 120 cm tworzących otwarty krąg. 13 płócien to 13 postaci pozostających w szczególnej, intymnej relacji, reprezentujących 13 bohaterów kreujących obraz sztuki współczesnej.
Praca jest też skierowana na zwizualizowanie kliszy symbolu współczesnego artysty. Pokazany jest artysta, którego wyraz jest już zamknięty, gotowy, dlatego jest to przedstawiciel twórców urodzonych w latach 70-tych. Sztuka roczników 70-tych ogólnie zamyka się w lewicowym dworze, jeszcze silnie obecnym w dzisiejszych tendencjach, mimo pewnych oznak zmęczenia i potrzeby zmiany kierunków. Projekt jest też hołdem The Krasnals dla generacji X urodzonej w latach 70-tych, celebrującej swoją Ostatnią Wieczerzę. 12 postaci towarzyszących artyście reprezentuje 12 inspiracji, tendencji współczesnego artysty, stanowi też 12 składników jego osobowości i poglądów. 12 postaci to również przedstawiciele określonych grup społecznych biorących szczególny udział w dzisiejszym dyskursie. Bohaterowie reprezentują różne obszary problemów i zainteresowań społecznych, których obecność szczególnie silnie zaznacza się poprzez przekaz medialny.
Projekt jest obrazem przedstawiającym środowisko Polski, jednak być może posiada nie tak bardzo odległe analogie w innych krajach. Poruszane tematy związane są ze sprawami socjalnymi, polityką, ekologią, feminizmem, homofobią, antysemityzmem i mniejszościami narodowymi. 12 apostołów stojących po bokach artysty to: feministka, ekolog, Żyd, gej, lewicowiec, ideolog, krytyk, katolik, nazista, bohater historyczny, reprezentant mniejszości narodowych, niepełnosprawny. W tym samym czasie do każdego przyczepiona jest również etykieta Judasz . Czternasty obraz zawieszony naprzeciwko Artysty, to apel do kolejnego pokolenia artystów, które chętnie korzysta dziś z wielu ułatwień i inercji, przyjmuje bez zarzutów wymagania mainstreamu.
L’ESPACE LE CARRé, ANGLE RUE DES ARCHIVES / RUE DE LA HALLE, LILLE