Joseph Beuys i Tadeusz Kantor razem w Jerozolimie Następny → Widok z lotu ptaka na Israel Museum w Jerozolimie Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jeruzalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok wschodniej strony Israel Museum w Jerozolimie Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jerusalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok Israel Museum w Jerozolimie wraz z Ogrodami Sztuki im. Billy Rose oraz pawilon prowadzący do galerii Muzeum Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jerusalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok z Carter Promenade na pawilon prowadzący do galerii Israel Museum w Jerozolimie, na pierwszym planie: David Smith „Cubi VI” (rzeźba – 1963) Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jerusalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok na przejście w łączniku prowadzącym do nowego pawilonu z wejściem do galerii Israel Museum w Jerozolimie, w perspektywie: Olafur Eliasson „Whenerver the Rainbow Appears” (praca z 2010 roku) (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok Israel Museum w Jerozolimie po zmroku wzdłuż Carter Promenade Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jerusalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Willem Sandberg – logo Israel Museum, 1965 Israel Museum – inauguracja, 11 maja 1965 Paul Klee, „Angelus Novus” – kolekcja Israel Museum, Jerozolima (źródło: materiały prasowe organizatora) Beuys, „Poorhouse Doors” – Abteiberg Museum, Moenchengladbach (źródło: materiały prasowe organizatora) Joseph Beuys i Jaromir Jedliński, Łódź 1981 (źródło: materiały prasowe organizatora) Beuys, „The End of the 20th Century” – Galerie Schmela, Dusseldorf 1983 (źródło: materiały prasowe organizatora) Beuys, „The End of the 20th Century” 1983 – Pinakothek der Moderne, Munich 2002, fot. Sibylle Forster (źródło: materiały prasowe organizatora) „Wielki Ambalaż na koniec XX-go wieku” – scena ze spektaklu „Nigdy tu już nie powrócę” Teatru Cricot 2, fot. Jacquie Bablet (źródło: materiały prasowe organizatora) „Wielki Ambalaż na koniec XX-go wieku” – scena ze spektaklu „Nigdy tu już nie powrócę”, fot. Tomasso Le Pera (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok rzeźby Anish Kapoora “Turning The World Upside Down” (2010 rok) zaprojektowanej na Crown Plaza w Israel Museum w Jerozolimie © Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jerusalem (źródło: materiał prasowy) Świątynia Księgi, Israel Museum w Jerozolimie – The Israel Museum, Jeruzalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Zwoje Księgi Izajasza, Świątynia Księgi, Israel Museum w Jerozolimie – The Israel Museum, Jeruzalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Wejście do galerii Skrzydła Archeologicznego im. Samuela i Saidye Bronfmanów w Israel Museum w Jerozolimie Tim Hursley, Courtesy the Israel Museum, Jerusalem (źródło: materiały prasowe organizatora) Tadeusz Kantor, „Umarła klasa”, Israel Museum w Jerozolimie, fot. Natalia Zarzecka (źródło: materiały prasowe organizatora) obok „Scala Napoletana” J. Beuysa, w głębi „Palazo Regale”J. Beuysa, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie, fot. Natalia Zarzecka (źródło: materiały prasowe organizatora) „Trąba Sądu Ostatecznego” T. Kantora, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie, fot. Natalia Zarzecka (źródło: materiały prasowe organizatora) Jaromir Jedliński i Suzanne Landau obok dzieł „Fond IV-4” i „Wirtschaftswerte” J. Beuysa, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie, fot. Natalia Zarzecka (źródło: materiały prasowe organizatora) „Dzieci w wózku na śmieci” T. Kantora, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie, fot. Natalia Zarzecka (źródło: materiały prasowe organizatora) „Koniec XX-go wieku” J. Beuysa, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie (źródło: materiały prasowe organizatora) Tadeusz Kantor, „Umarła klasa”, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie (źródło: materiały prasowe organizatora) „Palazzo Regale” J. Beuysa, wystawa „Beuys-Kantor – Remembering”, Israel Museum w Jerozolimie (źródło: materiały prasowe organizatora)