Konrad Smoleński otwiera wystawę na Biennale w Wenecji ← Poprzedni Następny → Konrad Smoleński, „Drum Kit”, 2009, obiekt (spalona perkusja), 100 × 150 × 100 cm, prywatna kolekcja, fot. Konrad Smoleński (źródło: materiały prasowe organizatora) Realizacja wystawy, „Everything Was Forever, Until It Was No More”, 2013,fot. Bartosz Górka, CC BY-SA Realizacja wystawy, „Everything Was Forever, Until It Was No More”, 2013,fot. Bartosz Górka, CC BY-SA Realizacja wystawy, „Everything Was Forever, Until It Was No More”, 2013,fot. Bartosz Górka, CC BY-SA Konrad Smoleński, „It’s Bigger Than Me”, 2012, obiekt dźwiękowy (drewno, sprzęt dźwiękowy), 350 x 200 x 200 cm, dzięki uprzejmości artysty i Galerii LETO, fot. Bartosz Górka Konrad Smoleński, „The Death (Śmierć)”, 2008, obiekt, (drewno, szmaty, ropa, materiały wybuchowe), 450 × 1200 × 50 cm, akcja, 60 min, dzięki uprzejmości artysty i Galerii LETO, fot. Konrad Smoleński Konrad Smoleński, „The End of Radio”, 2012, instalacja dźwiękowa (mikrofony na stojakach, kable, wzmacniacze, odtwarzacze dvd, wymiary różne), dzięki uprzejmości artysty i Galerii LETO, fot. Konrad Smoleński Konrad Smoleński, „There’s No God”, 2009, obiekt dźwiękowy (głośniki, wymiary różne), kolekcja Muzeum Sztuki w Łódzi, fot. Konrad Smoleński (źródło: materiały prasowe organizatora)