7 kwietnia o godzinie 18.00 w Instytucie Goethego w Krakowie wykład wygłosi Dirk Riegert – dyrektor kreatywny studia deweloperskiego Related Designs, należącego do korporacji Ubisoft oraz główny projektant gier strategicznych ANNO 1701 i ANNO 1404.
Podczas krakowskiego wykładu Dirk Riegert opowie o wizjach przyszłości w grach komputerowych oraz o wyzwaniach, przed którymi stoją twórcy, próbujący pogodzić mechanikę gry z oczekiwaniami odbiorców i naukowym realizmem. Spotkanie z projektantem gier komputerowych, które odniosły spektakularny sukces, to wyjątkowa okazja, by dowiedzieć się, jak pracuje się nad tego typu przedsięwzięciami.
Spotkanie odbywa się w ramach Festiwalu Instynkt Gry, organizowanego przez Instytut Goethego w Krakowie. Kończy ono cykl czterech wykładów Projektowanie nowoczesności, który poświęcony był wzajemnym relacjom pomiędzy wzornictwem i grami, zarówno analogowymi, planszowymi, jak i cyfrowymi. Kuratorem cyklu jest grafik i redaktor kwartalnika 2+3D, Jacek Mrowczyk.
Wykład Dirka Riegerta
7 kwietnia 2014 roku, godzina 18.00
Instytut Goethego
Rynek Główny 20
Kraków