Idealnie zrównoważone, organicznie abstrakcyjne – polska awangarda w Düsseldorfie ← Poprzedni Alina Szapocznikow, Bez tytułu, 1960, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Alina Szapocznikow, Bez tytułu, 1960, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Wróblewski, „Kompozycja abstrakcyjna”, 1948, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Edward Krasiński, „Objekt”, 1960, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Henryk Stażewski, „Relief 17”, 1965, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Karol Hiller, „Kompozycja heliograficzna”, 1938, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Karol Hiller, „Kompozycja heliograficzna”, 1939, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Marek Piasecki, Bez tytułu, 1958-59, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Karol Hiller, „Postacie”, 1952, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Roman Opałka, „Kompozycja abstrakcyjna”, 1965, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Roman Opałka, „Konstrukcja 4-11/111”, 1936, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Teresa Żarnowerówma, Bez tytułu, 1925, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Władysław Strzemiński, „Objekt”, po 1948 r., praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora) Władysław Strzemiński, „Szósta szósta (Buchumschlag)”, 1926, praca z kolekcji dr Wernera Jerke (źródło: materiały prasowe organizatora)