Maria Papa Rostkowska – pierwsza retrospektywa w Królikarni ← Poprzedni Następny → r150/13/2; Rzeźba “L’Anno bisextile” 1971 47 x 39 cm biaÅy marmur; 1971; fotografia czarno-biaÅa; papier fotograficzny; 24,3 x 30,6 „Portret Aleksandra Gronostajskiego, przodownika pracy w Nowym Porcie”, 1950, olej na płótnie. Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, nr inw. MPK/SW/33, fot. Piotr Maciuk (źródło: materiały prasowe organizatora) Maria Papa podczas pracy, Boissano 1970, fot. Jean Ferrero – fotografia z Archiwum Mikołaja Rostkowskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Maria Papa obok rzeźby z brązu „Wojownik”, 1963/1964, fot. Claude Magelhaes – fotografia z Archiwum Mikołaja Rostkowskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Fotografia rzeźby „Barka”, ok. 1972, fot. Eustachy Kossakowski (źródło: materiały prasowe organizatora) Fotografia rzeźby „Głowa”, 2014, fot. Igor Omulecki (źródło: materiały prasowe organizatora) Fotografia rzeźby „Gry miłosne”, 1970, fot. Eustachy Kossakowski (źródło: materiały prasowe organizatora) Maria Papa i César Baldaccini, Paryż, ok. 1970, fotografia z Archiwum Mikołaja Rostkowskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Fotografia rzeźby „Rok przestępny”, 1971, fot. Eustachy Kossakowski (źródło: materiały prasowe organizatora) Maria Papa Rostkowska, „… I Wrócił Do Kraju”, rysunek 33 z teki „Wielki Proletariat”, 1954, druk na kartonie, kolekcja prywatna (źródło: materiały prasowe organizatora) „Portret malarki” (Marii Rostkowskiej), 1950, fot. Zbigniew Dłubak – fotografia z Archiwum Mikołaja Rostkowskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Serge Poliakoff, „Portret Marii Papy Rostkowskiej”, 1962, ołówek na papierze, kolekcja prywatna (źródło: materiały prasowe organizatora)