Manggha przedstawia: techniki dekoracyjne tkanin japońskich ← Poprzedni Następny → Motyw gałązki kwitnącej śliwy z kimono „furisode” farbowanego techniką „shibori”, jedwab, Japonia, XX w., ze zbiorów Muzeum Manggha, fot. Światosław Lenartowicz / STUDIO ST (źródło: materiały prasowe) Motyw siedemnastopłatkowych chryzantem na kostiumie aktora teatru „nō”, jedwab, Kioto, 1804–1829, ze zbiorów J.A.N. Fine Art, London, fot. Światosław Lenartowicz / STUDIO ST (źródło: materiały prasowe) Kunisada (1786–1864), „Narumi (40 przystanek) – kobieta związująca nitkami wzór na tkaninie”, drzeworyt barwny na papierze, Japonia, ok. 1845, ze zbiorów Muzeum Narodowego w Krakowie, depozyt w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, fot. Światosław Lenartowicz / STUDIO ST (źródło: materiały prasowe) Motyw gałązki kwitnącej śliwy z kimono „furisode” farbowanego techniką „shibori”, jedwab, Japonia, XX w., ze zbiorów Muzeum Manggha, fot. Światosław Lenartowicz / STUDIO ST (źródło: materiały prasowe) Motyw ptaka „hōō” na pasie obi, tkanina „Saga nishiki”, jedwab, złota nić, Japonia, XX w., ze zbiorów Anny Bielak, fot. Światosław Lenartowicz / STUDIO ST (źródło: materiały prasowe)