Roy Andersson zamyka trylogię absurdu ← Poprzedni Następny → „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson – plakat (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe)