Roy Andersson zamyka trylogię absurdu ← Poprzedni „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson – plakat (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe) „Gołąb przysiadł na gałęzi i rozmyśla o istnieniu”, reż. Roy Andersson (źródło: materiały prasowe)