Ekslibris polski. Między herbem a obrazem ← Poprzedni Następny → Ekslibris Józefa Hylzena , Niemcy, po 1770, Goez (Göz) Joseph Franz von (1754–1815), miedzioryt (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Tomasza Czapskiego, Gdańsk, ok. 1770, Deisch Matthäus, mezzotinta (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Józefa Hylzena , Niemcy, po 1770, Goez (Göz) Joseph Franz von (1754–1815), miedzioryt (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Michała Jerzego Wandalina Mniszcha, Warszawa, po 1783, miedzioryt (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Biblioteki Jezuitów w Połocku, Połock, po 1750, drzeworyt, druk (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Bronisławy Jeremi (1875–1920), Lwów, 1909, Sichulski Kazimierz (1879–1942), litografia barwna (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków, 1901, Bukowski Jan (1873–1943), drzeworyt barwny (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Adolfa Sternschussa, Kraków, 1904, Procajłowicz Antoni (1876–1949), autolitografia barwna (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Józefa Matysioka, Kraków, 1965, Jerzy Panek (1918–2001), deska Własność Muzeum Narodowego w Krakowie (źródło: materiały prasowe) Ekslibris Vanni Scheiwiller, Folle per i libri (Zwariowany na punkcie książek – napis w języku chińskim), Mediolan, 1993, Alina Kalczyńska, drzeworyt barwny, cynkotypia (źródło: materiały prasowe)