Albrecht Dürer. Apocalypsis cum figuris – najwybitniejszy cykl graficzny Europy ← Poprzedni Następny → Albrecht Dürer, „Czterech jeźdźców Apokalipsy”, 1511, z cyklu „Apocalypsis cum figuris”, papier, drzeworyt wzdłużny, 39,6 x 28,1, Muzeum Narodowe w Gdańsku (źródło: materiały prasowe organizatora) Albrecht Dürer, „Chrystus w otchłani”, 1511, z cyklu „Wielka Pasja Chrystusa”, papier, drzeworyt wzdłużny, 39,8 x 28,4 cm, Muzeum Narodowe w Gdańsk (źródło: materiały prasowe organizatora) Albrecht Dürer, „Czterech jeźdźców Apokalipsy”, 1511, z cyklu „Apocalypsis cum figuris”, papier, drzeworyt wzdłużny, 39,6 x 28,1, Muzeum Narodowe w Gdańsku (źródło: materiały prasowe organizatora) Albrecht Dürer, „Walka archanioła Michała ze smokiem”, 1511, z cyklu „Apocalypsis cum figuris”, papier drzeworyt wzdłużny, 39,5 x 28,3 cm, Muzeum Narodowe w Gdańsku (źródło: materiały prasowe organizatora) Albrecht Dürer, „Nierządnica babilońska”, 1511, z cyklu „Apocalypsis cum figuris”, papier, drzeworyt wzdłużny, 39,5 x 28,2 cm, Muzeum Narodowe w Gdańsku (źródło: materiały prasowe organizatora)