Makroformy ← Poprzedni Następny → Jacek Damięcki, Jan Goots, Pawilon Belgijski na Expo ’92 w Sevilli, praca konkursowa, 1989, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, budowa makroinstalacji Warszawa XXX, 1974, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, „Całun”, 2010, Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, makroinstalacja „Chmura”, 1994, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, makroinstalacja „Chmura”, 1994, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, Jan Goots, model projektu „Ścisłe Centrum Warszawy”, praca konkursowa, 1991, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, Jan Goots, Pawilon Belgijski na Expo ’92 w Sevilli, praca konkursowa, 1989, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, „Pływające schronienie”, 1999, fot. Igor Sawośko, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki podczas pracy nad makroinstalacją „Przedłużenia przestrzeni”, pracownia w Skrzypkach, 1987, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, Viola Damięcka, „Dom indywidualny ewoluujący”, V Biennale Młodych, Paryż, 1967, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Damięcki, budowa makroinstalacji „Warszawa XXX”, 1974, Archiwum Jacka Damięckiego, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej (źródło: materiały prasowe organizatora)