O (po)wojennych utopiach Mariana Bogusza ← Poprzedni Następny → Marian Bogusz, makieta – kompozycja przestrzenna, lata 40./50., fot. Zbigniew Dłubak, wł. Armelle Dłubak, Fundacja Archeologia Fotografii (źródło: materiały prasowe organizatora) Marian Bogusz, Sala koncertowa, z albumu „Zabudowa terenu obozu Mauthausen”, 1943–1945, fot. Witalis Wolny, Zbiory Instytutu Sztuki PAN, Warszawa (źródło: materiały prasowe organizatora) Marian Bogusz, Sale wystawowe, z albumu „Zabudowa terenu obozu Mauthausen”, 1943–1945, fot. Witalis Wolny, Zbiory Instytutu Sztuki PAN, Warszawa (źródło: materiały prasowe organizatora) Marian Bogusz, Makieta Pawilonu Polskiego w Brukseli, 1956 (źródło: materiały prasowe organizatora) Mozaika w przejściu na osiedlu J. Słowackiego (projekt Mariana Bogusza), Lubelskie Spotkania Plastyczne, Lublin, 1975/76, fot. Stefan Ciechan (źródło: materiały prasowe organizatora) Marian Bogusz, makieta – kompozycja przestrzenna, lata 40./50., fot. Zbigniew Dłubak, wł. Armelle Dłubak, Fundacja Archeologia Fotografii (źródło: materiały prasowe organizatora) Praca nad formami przestrzennymi na terenie stoczni w Aalborgu. Z prawej Bronisław Kierzkowski (w tle fragment rzeźby Mariana Bogusza), 1967, fot. arch. B. Kierzkowskiego (źródło: materiały prasowe organizatora)