Jimmie Durham o współczesnej cywilizacji ← Poprzedni Następny → Jimmie Durham, „Eurasian Lynx”, 2017, 136 × 61 × 70 cm, czaszka rysia, bawełna, skóra, szkło Murano, metal, drut, plastik, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Nick Ash (źródło: materiały prasowe organizatora) Jimmie Durham: „God’s Children, God’s Poems”, Widok ekspozycji z Migros Museum für Gegenwartskunst /Exhibition view Migros Museum für Gegenwartskunst, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Lorenzo Pusterla (źródło: materiały prasowe organizatora) Jimmie Durham, „Eurasian Lynx”, 2017, 136 × 61 × 70 cm, czaszka rysia, bawełna, skóra, szkło Murano, metal, drut, plastik, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Nick Ash (źródło: materiały prasowe organizatora) Jimmie Durham, „Alpine Ibex”, 2017, 160 × 50 × 190 cm, czaszka koziorożca, drewno, szkło, stal, farba akrylowa, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Nick Ash (źródło: materiały prasowe organizatora) Jimmie Durham, „Alpine Ibex”, 2017, 160 × 50 × 190 cm, czaszka koziorożca, drewno, szkło, stal, farba akrylowa, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Nick Ash (źródło: materiały prasowe organizatora) Jimmie Durham: „God’s Children, God’s Poems”, Widok ekspozycji z Migros Museum für Gegenwartskunst /Exhibition view Migros Museum für Gegenwartskunst, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Lorenzo Pusterla (źródło: materiały prasowe organizatora) Jimmie Durham: „God’s Children, God’s Poems”, Widok ekspozycji z Migros Museum für Gegenwartskunst /Exhibition view Migros Museum für Gegenwartskunst, Dzięki uprzejmości artysty i kurimanzutto, Meksyk. Fot. Lorenzo Pusterla (źródło: materiały prasowe organizatora)