Interakcja, przekazywanie sztuki, partyzancki performance, figury artystyczne to określenia charakteryzujące działanie, zatytułowane Sztuka do Ciebie. Premiera towarzyszyła otwarciu documenta 12 w Kassel. Alexandra Hołownia (Alexandra Fly) wraz z Evą Moll (Eva Apple) wcieliły się w konsekwentnie prowokujące widzów figury artystyczne. Różowo-czerwona suknia z wagin, w którą ubrana była Alexandra Hołownia, jak też jasno zielona koszulka z monstrualnymi białymi piersiami, noszonymi przez Eve Moll (obie kreacje autorstwa Alexandry Hołowni) działały zmysłowo na wyobraźnię odwiedzających. Artystki eksponowały uszyte z materiału podróbki intymnych części ciała. Celebrując imitowane fragmenty tabulizowanej nagości, ostentacyjnie obnaszały szmaciane waginy, jądra i tiulowe piersi.
Złożona z dwóch części akcja, najpierw miała miejsce przed budynkiem muzeum Friedericianum a później w jego wnętrzach. Odwrócone do siebie plecami artystki, tańczyły, obracając się pomiędzy dębami, posadzonymi w 1982 przez Josepha Beuysa. W wyciągniętych rękach trzymały informacyjne obiekty. Ewa Moll prezentowała grafikę złożoną z trzech kolorowych rysunków. Na kartkach formatu A- 4, oprócz fantazyjnego portretu Evy Apple i Alexandry Fly widniał liliowy Teletubbi z małą czerwoną damską torebką. Taką samą torebkę trzymała podczas trwania performancu Eva Moll. Podejrzany o propagowanie homoseksualizmu liliowy Teletubbi był niedawno w Polsce powodem licznych dyskusji. Sztuka do Ciebie wzywała do społeczno-politycznej tolerancji, respektowania praw człowieka i wolności wyboru seksualnego partnera. Międzynarodowa publiczność documenta 12, mogła swe własne poglądy w tej sprawie powielić na odwrotnej stronie rysunków Evy Moll, rozdawanych każdemu
pragnącemu włączyć się w akcję. Zanotowane wypowiedzi, Alexandra Hołownia składała w papierowe samoloty, które wypuszczone do lotu szybowały przed muzeum. Alexandra Fly zwycięsko podnosiła do góry swą prawą rękę. Pozę tą, symbolizującą walkę o demokrację, wolność i sprawiedliwość, zapożyczyła od sławnej nowojorskiej Statuy wolności. Wolność jest dla nas najważniejszym przesłaniem – podkreślała Hołownia. Po jakimś czasie Alexandra Fly i Eva Apple przekroczyły progi muzeum. Spacerując salami wystawowymi, pozowały odwiedzającym do pamiątkowych zdjęć. Fotografujący zostali obdarowani małymi karteczkami z adresem mailowym artystek. Wysłane komputerowo amatorskie zdjęcia figur są już pokazane na stronie internetowej projektu. Wędrująca pomiędzy eksponatami documenta 12, Alexandra Hołownia demonstrowała wszem i wobec swą kostiumo-rzeźbę Czerwone leginsy z różową pupą. Manifestacją tą poruszyła mało praktykowany w Europie problem legalności artystycznych działań w elitarnym urzędzie jakim jest muzeum. Gdyż nikt jeszcze nie opracował reguł dotyczących stroju jak i nie określił sposobów zachowania się w muzeum. Nikt nie zabronił odbiorcy podczas oglądania prac wykonać piruet, albo stać na jednej nodze. Właśnie ową lukę w przepisach, wykorzystały artystki w koncepcji Sztuki do Ciebie. Potraktowały wnętrze muzeum Friedericianum jak teatralną scenę.
Alexanndra Fly i Eva Apple (autorka choreografii ruchu i tańca) tańczyły leżąc na schodach Friedericianum. Skakały na czerwonym łóżku, ustawionym specjalnie dla turystów sztuki w foyer muzeum. Oblegane przez publiczność, niczym gwiazdy popu, stały się na krótko atrakcją documenta 12.
W czasie kiedy szef Roger Burgel wraz z kuratorką Ruth Noack dumnie prezentowali sztukę nie będącą już sztuką, ich documenta 12 przejęły artystyczne partyzantki.