Ars Homo Erotica ← Poprzedni Następny → Tanja Ostojić i Marina Gržinić, “Politics of Queer Curatorial Positions: After Rosa von Praunheim, Fassbinder and Bridge Markland”, 2003 r.; fotografia Adam Adach, “For such things as love” Alexander Kiselev, “Śmierć Hiacynta”, kopia, 2. poł. XIX w.; olej, płótno Rzeźba autorstwa Antonio Canovy Barbara Falender, “Ganimedes”, 1984–1987, brąz Federico Cervelli, “Diana i Kalisto”, 2. poł. XVII w.; olej, płótno Francesco Buoneri, zw. Cecco del Caravaggio, “Męczeństwo świętego Sebastiana”, ok. 1610–1620; olej, płótno Hans Baldung Grien, “Herkules i Anteusz” Karolina Breguła, “Niech nas zobaczą” Kees van Dongen, “Portret Antoniego Cierplikowskiego w stroju wschodnim”, przed 1927; olej, płótno Autor rysunku – Lovis Corinth Marco Carlone wg Franciszka Smuglewicza i Vincenza Brenny, “Ganimedes”, 1776; akwarela i gwasz na zarysie akwafortowym Rainer Werner Fassbinder, “Gorzkie łzy Petry von Kant” Swava Harasymowicz, “Mulholland Drive”, 2007 r. Tanja Ostojić i Marina Gržinić, “Politics of Queer Curatorial Positions: After Rosa von Praunheim, Fassbinder and Bridge Markland”, 2003 r.; fotografia Tony Kushner, “Anioły w Ameryce” Rzeźba z wystawy “Ars Homo Erotica” Praca z wystawy “Ars Homo Erotica” Zbysław Marek Maciejewski, “Autoportret z puttem”, 1978 r.; akryl, tempera, płótno