Sztuka wszędzie. Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie 1904–1944 ← Poprzedni Konrad Krzyżanowski Wieczór w pracowni, ok. 1906, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Konrad Krzyżanowski, „Chmury”, 1906, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Ferdynand Ruszczyc, „Bajka zimowa”, 1904, Muzeum Narodowe w Krakowie Bal w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Fragment dekoracji sali bufetowej, 18 luty 1939, Wybrzeże Kościuszkowie. Fot. NAC (źródło: materiały prasowe) Pawilon Polski na Międzynarodową Wystawa Sztuki Dekoracyjnej w Paryżu 1925, repr. za: Biblioteka ASP w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Henryk Kuna, Rytm, 1924, repr. za: Biblioteka ASP w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Tadeusz Piotrowski, opracowanie graficzne: Ewa Szelburg-Zarembina, „A a a… kotki dwa”, Gebethner i Wolff, Warszawa 1938, Kolekcja Jana Strausa. Fot. W. Holnicki-Szulc (źródło: materiały prasowe) Tadeusz Piotrowski, opracowanie graficzne: Ewa Szelburg-Zarembina, „A a a… kotki dwa”, Gebethner i Wolff, Warszawa 1938, Kolekcja Jana Strausa. Fot. W. Holnicki-Szulc (źródło: materiały prasowe) Profesor Felicjan Szczęsny Kowarski w otoczeniu uczniów, XI 1929. Od lewej: Juliusz Studnicki, NN, Maria Szulczewska de Regibus, Marek Żuławski, asystent Jan Seweryn Sokołowski, Michał Siemiradzki, profesor Kowarski, Jan Wodyński, Maria Rużycka. Fot. NAC (źródło: materiały prasowe) Władysław Daszewski, Projekt kostiumu do „Wojny w wojnie” Adolfa Nowaczyńskiego, 1927, Muzeum Teatralne. Fot. W. Holnicki-Szulc (źródło: materiały prasowe) Tadeusz Kryszak, „Cukier krzepi”, 1931, repr. za „Światowid” Biblioteka Narodowa (źródło: materiały prasowe) Logotyp wystawy Sztuka wszędzie (źródło: materiały prasowe)