Cuda Niewidy ← Poprzedni Anna-Nicole Ziesche. „Przechowalnia dzieciństwa”, 2009. Film, 6.17 min. Fot.: Tomas Rydin, współpraca: Anna-Nicole Ziesche. Dzięki uprzejmości artystki i Museum Boijmans Van Beuningen, Rotterdam Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012, studio. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Ana Rajcevic. Kolekcja „Zwierzę: Druga strona ewolucji”, 2012. Włókno szklane, żywica poliestrowa. Fot. Fernando Lessa, modelka: Anna Tatton, fryzura i makijaż: Sarah Frasca. Dzięki uprzejmości artystki Anna-Nicole Ziesche. „Przechowalnia dzieciństwa”, 2009. Film, 6.17 min. Fot.: Tomas Rydin, współpraca: Anna-Nicole Ziesche. Dzięki uprzejmości artystki i Museum Boijmans Van Beuningen, Rotterdam Anna-Nicole Ziesche. „Przechowalnia dzieciństwa”, 2009. Film, 6.17 min. Fot.: Tomas Rydin, współpraca: Anna-Nicole Ziesche. Dzięki uprzejmości artystki i Museum Boijmans Van Beuningen, Rotterdam Anna-Nicole Ziesche. „Przechowalnia dzieciństwa”, 2009. Film, 6.17 min. Fot.: Tomas Rydin, współpraca: Anna-Nicole Ziesche. Dzięki uprzejmości artystki i Museum Boijmans Van Beuningen, Rotterdam Anna-Nicole Ziesche. „Przechowalnia dzieciństwa”, 2009. Film, 6.17 min. Fot.: Tomas Rydin, współpraca: Anna-Nicole Ziesche. Dzięki uprzejmości artystki i Museum Boijmans Van Beuningen, Rotterdam Autor: Bogomir Doringer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Bogomir Doringer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Bogomir Doringer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Bogomir Doringer (źródło: materiały prasowe organizatora) Emilia Tikka, Kolekcja: „Ciało zewnętrzne”, 2012. Fot.: Zuzanna Kaluzna. Modelka: Marcella Thurau. Miejsce: Berlin Zionskirche. Dzięki uprzejmości artystki Emilia Tikka, Kolekcja: „Ciało zewnętrzne”, 2012. Fot.: Zuzanna Kaluzna. Modelka: Marcella Thurau. Miejsce: Berlin Zionskirche. Dzięki uprzejmości artystki Emilia Tikka, Kolekcja: „Ciało zewnętrzne”, 2012. Fot.: Zuzanna Kaluzna. Modelka: Marcella Thurau. Miejsce: Berlin Zionskirche. Dzięki uprzejmości artystki Emilia Tikka, Kolekcja: „Ciało zewnętrzne”, 2012. Fot.: Zuzanna Kaluzna. Modelka: Marcella Thurau. Miejsce: Berlin Zionskirche. Dzięki uprzejmości artystki Hussein Chalayan, „Miejsce przejścia”, 2003. Kolor i dźwięk. Scenariusz i reżyseria filmu: Hussein Chalayan, 12’10’. Dzięki uprzejmości: Galerist, Istanbul Hussein Chalayan, „Miejsce przejścia”, 2003. Kolor i dźwięk. Scenariusz i reżyseria filmu: Hussein Chalayan, 12’10’. Dzięki uprzejmości: Galerist, Istanbul Kim Hagelind, „Oscylony”, Kolekcja zainspirowana przez elektroniczne abstrakcje i oscylony Bena F. Laposky’ego, 2011. Ubrania uszyte z plastiku. Fot. Alexander Dahl. Dzięki uprzejmości artysty Kim Hagelind, „Oscylony”, Kolekcja zainspirowana przez elektroniczne abstrakcje i oscylony Bena F. Laposky’ego, 2011. Ubrania uszyte z plastiku. Fot. Alexander Dahl. Dzięki uprzejmości artysty Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Mina Lundgen (źródło: materiały prasowe organizatora) Autor: Mina Lundgen (źródło: materiały prasowe organizatora) Naomi Filmer, „Suspended Body Scapes” (źródło: materiały prasowe organizatora) Naomi Filmer, „Suspended Body Scapes” (źródło: materiały prasowe organizatora) Naomi Filmer, „Suspended Body Scapes” (źródło: materiały prasowe organizatora) Naomi Filmer, „Suspended Body Scapes” (źródło: materiały prasowe organizatora) Naomi Filmer, „Suspended Body Scapes” (źródło: materiały prasowe organizatora) Naomi Filmer, „Suspended Body Scapes” (źródło: materiały prasowe organizatora) Autorka: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Autorka: Marloes ten Bhömer (źródło: materiały prasowe organizatora) Tomoko Hayashi. „Zwierciadło łzy – klejnot”, 2011. Kolekcja biżuterii z ludzkich łez, substancji spożywczej, cukru. Dzięki uprzejmości artystki Tomoko Hayashi. „Zwierciadło łzy – klejnot”, 2011. Kolekcja biżuterii z ludzkich łez, substancji spożywczej, cukru. Dzięki uprzejmości artystki Tomoko Hayashi. „Zwierciadło łzy – klejnot”, 2011. Kolekcja biżuterii z ludzkich łez, substancji spożywczej, cukru. Dzięki uprzejmości artystki Tomoko Hayashi. „Zwierciadło łzy – klejnot”, 2011. Kolekcja biżuterii z ludzkich łez, substancji spożywczej, cukru. Dzięki uprzejmości artystki Tomoko Hayashi. „Zwierciadło łzy – klejnot”, 2011. Kolekcja biżuterii z ludzkich łez, substancji spożywczej, cukru. Dzięki uprzejmości artystki Tomoko Hayashi. „Zwierciadło łzy – klejnot”, 2011. Kolekcja biżuterii z ludzkich łez, substancji spożywczej, cukru. Dzięki uprzejmości artystki Yuima Nakazato, kolekcja: „Niebiosa”, 2013 S/S, dzięki uprzejmości: Yuima Nakazato Couture