Po 30 latach. Spojrzenie na pracownię Oskara Hansena ← Poprzedni Robert Świerczyński, „Sekwencja. Kompozycja następstw w czasie. Od bieli do czerni i od czerni do bieli… w czasie 30 sekund”, Pracownia Kompozycji Brył i Płaszczyzn Grzegorza Kowalskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Laura Grudniewska, „Studium czasoprzestrzeni”, Pracownia Kompozycji Brył i Płaszczyzn Grzegorza Kowalskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Mariusz Grabarski, „Czasoprzestrzenna kompozycja poznawana w ruchu liniowym”, Pracownia Kompozycji Brył i Płaszczyzn Grzegorza Kowalskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Michał Huszcza, „Czas jako wektor kompozycyjny – sześć boków sześcianu”, Pracownia Kompozycji Brył i Płaszczyzn Grzegorza Kowalskiego (źródło: materiały prasowe organizatora) Studenci w pracowni podczas wykonywania ćwiczenia „Wielka liczba”. Fot. archiwum MASP Studenci w pracowni Oskara Hansena przy aparatach do ćwiczenia „Rytm”. Fot. archiwum MASP Wnętrze pracowni Oskara Hansena w czasie wystawy dorocznej, ok. 1959. Fot. archiwum MASP Oskar Hansen podczas korekty na tle martwej natury ustawionej do ćwiczenia, ok. 1960. Fot. Marek Holzman, archiwum MASP Jacek Różański, „Ruch modela w przestrzeni pracowni”, Pracownia Kompozycji Brył i Płaszczyzn Grzegorza Kowalskiego (źródło: materiały prasowe organizatora)