Roy Villevoye, Czerwone kaliko ← Poprzedni Następny → Roy Villevoye, Anastasia Keráw, Aorket, Asmat, Papua 1998. C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Amalia Tomamnák, Er, Asmat, Papua 2000. C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Elias Saráw, Pirimapún, Asmat, Papua 1998. C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Andreas Saráw, Pirimapún, Asmat, Papua 1998. C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Paskalis Tufáp, Er, Asmat, Papua 2000. C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Kosmas Bayi Kawás, Byopís, 2003 C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Maria Tondayír, Sawa, 2000, C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Czerwone Kaliko, 1998-2000 #3. 17 zmodyfikowanych koszulek, manekinów i 8 fotografii C-print, różne wymiary. Widok ogólny wystawy, Muzeum Boijmans Van Beuningen, Rotterdam, Holandia. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia / Zdjęcie: Bob Goedewagen (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Anastasia Keráw, Aorket, Asmat, Papua 1998. C-print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora) Roy Villevoye, Alo Befàk, Pirimapún, Asmat, Papua 1998. C – print ze slajdu. Dzięki uprzejmości Motive Gallery, Bruksela, Belgia (źródło: materiały prasowe organizatora)