Miesiąc Fotografii 2014 ← Poprzedni Następny → Bez tytułu (#01), z serii FOLK: Etnografia osobista, 2014, © Aaron Schuman (źródło: materiały prasowe organizatora) Bez tytułu (#05), z serii FOLK: Etnografia osobista, 2014, © Aaron Schuman (źródło: materiały prasowe organizatora) Bez tytułu (#08), z serii FOLK: Etnografia osobista, 2014, © Aaron Schuman (źródło: materiały prasowe organizatora) Dominik Lejman, „Nothing to Add”, 2011. Akryl na płotnie, projekcja wideo. Dzięki uprzejmości SOR Rusche Sammlung (źródło: materiały prasowe organizatora) Fotograf nieznany, „Hermafrodyta”, pierwsze ćwierćwiecze XX w. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora) W.C. Röntgen, „Obraz dłoni prof. A. Von Köllikera wykonany przez W.C. Röntgena 23 stycznia 1896 r.”. Dzięki uprzejmości Deutsches Rontgen-Museum, Remscheid (źródło: materiały prasowe organizatora) Termografia dłoni © Science Photo Library / East News (źródło: materiały prasowe organizatora) „Klucz do pokoju Nikoli Tesli”, 25 października 2013 © Jason Fulford (źródło: materiały prasowe organizatora) „Pamiątkowe kalendarze”, 2014 © Jason Fulford (źródło: materiały prasowe organizatora) „Ukończona gra w podchody”, 15 lutego 2014 © Jason Fulford (źródło: materiały prasowe organizatora) Jerzy Lewczyński, „Stołówka”, 1988. Dzięki uprzejmości Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora) „Superprojekcja zdjęć i czaszki Josefa Mengelego”, Medico-Legal Institute labs, São Paulo, 1985. Dzięki uprzejmości Mai Helmer (źródło: materiały prasowe organizatora) „Superprojekcja zdjęć i czaszki Josefa Mengelego”, Medico-Legal Institute labs, São Paulo, 1985. Dzięki uprzejmości Mai Helmer (źródło: materiały prasowe organizatora) „Superprojekcja zdjęć i czaszki Josefa Mengelego”, Medico-Legal Institute labs, São Paulo, 1985. Dzięki uprzejmości Mai Helmer (źródło: materiały prasowe organizatora) Trevor Paglen, Wolapik, 2012 © Trevor Paglen (źródło: materiały prasowe organizatora) Walker Evans, „Cmentarzysko samochodów”, „Fortune”, kwiecień 1962. Dzięki uprzejmości The Metropolitan Museum of Art (źródło: materiały prasowe organizatora)(źródło: materiały prasowe organizatora) Walker Evans, „Pan Walker Evans rejestruje obraz miasta”, „Creative Art”, grudzień 1930. Dzięki uprzejmości The Metropolitan Museum of Art (źródło: materiały prasowe organizatora) Walker Evans, „Piękno pospolitego narzędzia”, „Fortune”, czerwiec 1955. Dzięki uprzejmości The Metropolitan Museum of Art (źródło: materiały prasowe organizatora) W.C. Röntgen, „Obraz dłoni prof. A. Von Köllikera wykonany przez W.C. Röntgena 23 stycznia 1896 r.”. Dzięki uprzejmości Deutsches Rontgen-Museum, Remscheid (źródło: materiały prasowe organizatora) Borys Wigilews, z cyklu zdjęć flory tatrzańskiej. Drugie dziesięciolecie XX w. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora) Fotograf nieznany, „Pieniądze znalezione w żydowskim domu”, Łódź, 1941, zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora) Jerzy Lewczyński, „Bez tytułu (BHP)”, bez daty. Ze zbiorów Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora) Jerzy Lewczyński, „Syfilis”, bez daty. Ze zbiorów Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Mirczak, z cyklu „Narzędzia zbrodni”, 2012. Dzięki uprzejmości autorki (źródło: materiały prasowe organizatora) Kaufmann, „Sklep szewca przy ul. Żelaznej w Warszawie”, ok. 1915. Ze zbiorów Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie (źródło: materiały prasowe organizatora) Schultz, „Kobiety w strojach ludowych, kieleckie”, 1916. Ze zbiorów Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie (źródło: materiały prasowe organizatora) Wilhelm Beermann, „Oko muchy”, 1870. Dzięki uprzejmości Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora) Clare Strand, z cyklu „Ślady walki”, 2001–2002 © Clare Strand & the Victoria & Albert Museum (źródło: materiały prasowe organizatora) Clare Strand, z cyklu „Ślady walki”, 2001–2002 © Clare Strand & the Victoria & Albert Museum (źródło: materiały prasowe organizatora) Clare Strand, „Zawieszenie w powietrzu”, z cyklu „Efekty iluzjonistyczne”, 2009 © Clare Strand, Camilla Grimaldi Gallery & The Unicredit Bank Collection (źródło: materiały prasowe organizatora)