Dominik Lejman, „Nothing to Add”, 2011. Akryl na płotnie, projekcja wideo. Dzięki uprzejmości SOR Rusche Sammlung (źródło: materiały prasowe organizatora)
Fotograf nieznany, „Hermafrodyta”, pierwsze ćwierćwiecze XX w. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora)
W.C. Röntgen, „Obraz dłoni prof. A. Von Köllikera wykonany przez W.C. Röntgena 23 stycznia 1896 r.”. Dzięki uprzejmości Deutsches Rontgen-Museum, Remscheid (źródło: materiały prasowe organizatora)
Jerzy Lewczyński, „Stołówka”, 1988. Dzięki uprzejmości Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora)
„Superprojekcja zdjęć i czaszki Josefa Mengelego”, Medico-Legal Institute labs, São Paulo, 1985. Dzięki uprzejmości Mai Helmer (źródło: materiały prasowe organizatora)
„Superprojekcja zdjęć i czaszki Josefa Mengelego”, Medico-Legal Institute labs, São Paulo, 1985. Dzięki uprzejmości Mai Helmer (źródło: materiały prasowe organizatora)
„Superprojekcja zdjęć i czaszki Josefa Mengelego”, Medico-Legal Institute labs, São Paulo, 1985. Dzięki uprzejmości Mai Helmer (źródło: materiały prasowe organizatora)
Walker Evans, „Cmentarzysko samochodów”, „Fortune”, kwiecień 1962. Dzięki uprzejmości The Metropolitan Museum of Art (źródło: materiały prasowe organizatora)(źródło: materiały prasowe organizatora)
Walker Evans, „Pan Walker Evans rejestruje obraz miasta”, „Creative Art”, grudzień 1930. Dzięki uprzejmości The Metropolitan Museum of Art (źródło: materiały prasowe organizatora)
Walker Evans, „Piękno pospolitego narzędzia”, „Fortune”, czerwiec 1955. Dzięki uprzejmości The Metropolitan Museum of Art (źródło: materiały prasowe organizatora)
W.C. Röntgen, „Obraz dłoni prof. A. Von Köllikera wykonany przez W.C. Röntgena 23 stycznia 1896 r.”. Dzięki uprzejmości Deutsches Rontgen-Museum, Remscheid (źródło: materiały prasowe organizatora)
Borys Wigilews, z cyklu zdjęć flory tatrzańskiej. Drugie dziesięciolecie XX w. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora)
Jerzy Lewczyński, „Bez tytułu (BHP)”, bez daty. Ze zbiorów Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora)
Jerzy Lewczyński, „Syfilis”, bez daty. Ze zbiorów Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora)
Katarzyna Mirczak, z cyklu „Narzędzia zbrodni”, 2012. Dzięki uprzejmości autorki (źródło: materiały prasowe organizatora)
Kaufmann, „Sklep szewca przy ul. Żelaznej w Warszawie”, ok. 1915. Ze zbiorów Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie (źródło: materiały prasowe organizatora)
Schultz, „Kobiety w strojach ludowych, kieleckie”, 1916. Ze zbiorów Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie (źródło: materiały prasowe organizatora)
Wilhelm Beermann, „Oko muchy”, 1870. Dzięki uprzejmości Muzeum w Gliwicach (źródło: materiały prasowe organizatora)