Przestrzeń Opery. Polscy scenografowie XX i XXI wieku ← Poprzedni Następny → Andrzej Kreutz Majewski, projekty kostiumów do opery „Pajace” Ruggiero Leoncavalla, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1960, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Kreutz Majewski, projekt kostiumu do baletu „Don Juan” Christopha Willibalda Glucka, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1965, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Kreutz Majewski, niezrealizowane projekty scenografii do opery „Turandot” Giacomo Pucciniego, 2010, wł. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Kreutz Majewski, niezrealizowane projekty scenografii do opery „Turandot” Giacomo Pucciniego, 2010, wł. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Kreutz Majewski, niezrealizowane projekty scenografii do opery „Turandot” Giacomo Pucciniego, 2010, wł. Zbiory prywatne (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Sadowski, projekt scenografii do opery „Straszny dwór” Stanisława Moniuszki, Krakowski Teatr Muzyczny, 1975, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Józef Szajna, projekt scenografii do opery „Faust” Charlesa Gounoda, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1967, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Józef Szajna, projekt scenografii do opery „Faust” Charlesa Gounoda, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1967, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Karol Frycz, projekt kostiumu do opery „Straszny dwór” Stanisława Moniuszki, Państwowa Opera i Filharmonia w Warszawie, 1949, wł. Muzeum Książąt Lubomirskich w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe organizatora) Kazimierz Wiśniak, projekt kostiumu do baletu „Francesca da Rimini”, Piotra Czajkowskiego, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1963, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Krystyna Zachwatowicz, projekt kostiumu do opery „Madama Butterfly” Giacomo Pucciniego, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1969, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Krzysztof Pankiewicz, projekty kostiumów do opery „Cyrulik sewilski Gioacchina Rossiniego”, Teatr Wielki w Warszawie, 1971, wł. Archiwum Zakładowe Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Krzysztof Pankiewicz, projekty kostiumów do opery „Cyrulik sewilski Gioacchina Rossiniego”, Teatr Wielki w Warszawie, 1971, wł. Archiwum Zakładowe Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Tadeusz Kantor, projekt kostiumu do opery „Don Kichot Julesa Masseneta”, Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka w Krakowie, 1962, wł. Archiwum Opery Krakowskiej (źródło: materiały prasowe organizatora) Teresa Roszkowska, projekty kostiumów do opery „Don Pasquale Gaetano Donizettiego”, Państwowa Opera w Warszawie, 1961, wł. Muzeum Teatralne w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora)