Alfredo Jaar. Brzmienie ciszy ← Poprzedni Następny → Alfredo Jaar, „Logo Ameryki”, 1987, interwencja w sferze publicznej cyfrowa animacja zamówiona przez The Public Art Fund na Spectacolor sign, Times Square, Nowy Jork, kwiecień 1987 dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Logo Ameryki”, 1987, interwencja w sferze publicznej cyfrowa animacja zamówiona przez The Public Art Fund na Spectacolor sign, Times Square, Nowy Jork, kwiecień 1987 dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Elegia obrazów”, 2002, trzy podświetlane teksty, podświetlany ekran, tekst: David Levi Strauss, dzięki uprzejmości Galerie Lelong, Nowy Jork; Louisiana, Museum of Modern Art, Humlebæk; Museum of Modern Art, Nowy Jork i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Elegia obrazów”, 2002, trzy podświetlane teksty, podświetlany ekran, tekst: David Levi Strauss, dzięki uprzejmości Galerie Lelong, Nowy Jork; Louisiana, Museum of Modern Art, Humlebæk; Museum of Modern Art, Nowy Jork i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Elegia obrazów”, 2002, trzy podświetlane teksty, podświetlany ekran, tekst: David Levi Strauss, dzięki uprzejmości Galerie Lelong, Nowy Jork; Louisiana, Museum of Modern Art, Humlebæk; Museum of Modern Art, Nowy Jork i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Niech sto kwiatów zakwitnie”, 2005, instalacja, media mieszane dzi ki uprzejmo ci MACRO, Museo Arte ę ś Contemporanea Rome, Rzym; Galleria Lia Rumma, Mediolan / Neapol; Stefania Miscetti, Rzym i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Niech sto kwiatów zakwitnie”, 2005, instalacja, media mieszane dzi ki uprzejmo ci MACRO, Museo Arte ę ś Contemporanea Rome, Rzym; Galleria Lia Rumma, Mediolan / Neapol; Stefania Miscetti, Rzym i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Prawdziwe obrazy”, 1995, kolorowe fotografie w archiwalnych pudłach, sitodruk, różne wymiary, dzięki uprzejmości Galerie Lelong, Nowy Jork; Musée Cantonal des Beaux-Arts, Lozanna I artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Prawdziwe obrazy”, 1995, kolorowe fotografie w archiwalnych pudłach, sitodruk, różne wymiary, dzięki uprzejmości Galerie Lelong, Nowy Jork; Musée Cantonal des Beaux-Arts, Lozanna I artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Rushes”, 1986, interwencja w przestrzeni miejskiej, stacja metra Spring Street, Nowy Jork, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Rushes”, 1986, interwencja w przestrzeni miejskiej, stacja metra Spring Street, Nowy Jork, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Rushes”, 1986, interwencja w przestrzeni miejskiej, stacja metra Spring Street, Nowy Jork, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Świetlne znaki”, 2000, interwencja w przestrzeni miejskiej, Lion, Nowy Jork, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Świetlne znaki”, 2000, interwencja w przestrzeni miejskiej, Lion, Nowy Jork, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Świetlne znaki”, 2000, interwencja w przestrzeni miejskiej, Lion, Nowy Jork, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Chmura”, 2000, interwencja w sferze publicznej, Valle del Matador, Tijuana – San Diego, granica amerykańsko-meksykańska, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Chmura”, 2000, interwencja w sferze publicznej, Valle del Matador, Tijuana – San Diego, granica amerykańsko-meksykańska, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Chmura”, 2000, interwencja w sferze publicznej, Valle del Matador, Tijuana – San Diego, granica amerykańsko-meksykańska, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Chmura”, 2000, interwencja w sferze publicznej, Valle del Matador, Tijuana – San Diego, granica amerykańsko-meksykańska, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Geometria świadomości”, 2010, Museo de la Memoria y de los Derechos Humanos, Santiago de Chile, zdjęcie: Cristobal Palma, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Geometria świadomości”, 2010, Museo de la Memoria y de los Derechos Humanos, Santiago de Chile, zdjęcie: Cristobal Palma, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Geometria świadomości”, 2010, Museo de la Memoria y de los Derechos Humanos, Santiago de Chile, zdjęcie: Cristobal Palma, dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Cisza Nduwayezu”, 1997, million slajdów, podświetlany stół, szkło powiększające, podświetlany tekst na ścianach, dzięki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; Galerie Thomas Schulte, Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Cisza Nduwayezu”, 1997, million slajdów, podświetlany stół, szkło powiększające, podświetlany tekst na ścianach, dzięki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; Galerie Thomas Schulte, Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Cisza Nduwayezu”, 1997, million slajdów, podświetlany stół, szkło powiększające, podświetlany tekst na ścianach, dzięki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; Galerie Thomas Schulte, Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Cisza Nduwayezu”, 1997, million slajdów, podświetlany stół, szkło powiększające, podświetlany tekst na ścianach, dzięki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; Galerie Thomas Schulte, Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Brzmienie ciszy”, 2006, drewniana konstrukcja, aluminium, lampy fluoroscencyjne, lampy ledowe, lampy błyskowe, statywy, projekcja wideo (8:00 zapętlone), projekt oprogramowania: Ravi Rajan, widok instalacji w École des Beaux Arts, Paryż, 2011, dzieki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; kamel mennour, Paryż; Galerie Lelong, Nowy Jork; Galerie Thomas Schulte; Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Brzmienie ciszy”, 2006, drewniana konstrukcja, aluminium, lampy fluoroscencyjne, lampy ledowe, lampy błyskowe, statywy, projekcja wideo (8:00 zapętlone), projekt oprogramowania: Ravi Rajan, widok instalacji w École des Beaux Arts, Paryż, 2011, dzieki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; kamel mennour, Paryż; Galerie Lelong, Nowy Jork; Galerie Thomas Schulte; Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Brzmienie ciszy”, 2006, drewniana konstrukcja, aluminium, lampy fluoroscencyjne, lampy ledowe, lampy błyskowe, statywy, projekcja wideo (8:00 zapętlone), projekt oprogramowania: Ravi Rajan, widok instalacji w École des Beaux Arts, Paryż, 2011, dzieki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; kamel mennour, Paryż; Galerie Lelong, Nowy Jork; Galerie Thomas Schulte; Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Brzmienie ciszy”, 2006, drewniana konstrukcja, aluminium, lampy fluoroscencyjne, lampy ledowe, lampy błyskowe, statywy, projekcja wideo (8:00 zapętlone), projekt oprogramowania: Ravi Rajan, widok instalacji w École des Beaux Arts, Paryż, 2011, dzieki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; kamel mennour, Paryż; Galerie Lelong, Nowy Jork; Galerie Thomas Schulte; Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Brzmienie ciszy”, 2006, drewniana konstrukcja, aluminium, lampy fluoroscencyjne, lampy ledowe, lampy błyskowe, statywy, projekcja wideo (8:00 zapętlone), projekt oprogramowania: Ravi Rajan, widok instalacji w École des Beaux Arts, Paryż, 2011, dzieki uprzejmości Galería Oliva Arauna, Madryt; kamel mennour, Paryż; Galerie Lelong, Nowy Jork; Galerie Thomas Schulte; Berlin i artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Wenecja, Wenecja”, 2013, czarno-biały transparentny lightbox fotografia: Mediolan, 1946: Lucio Fontana odwiedza swoje studio po powrocie z Argentyny © Archivi Farabola metalowy basen, model Giardini w skali 1:60 wykonany z żywicy, system hydrauliczny drewniana konstrukcja, metal zdjęcie: Agostino Osio dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Wenecja, Wenecja”, 2013, czarno-biały transparentny lightbox fotografia: Mediolan, 1946: Lucio Fontana odwiedza swoje studio po powrocie z Argentyny © Archivi Farabola metalowy basen, model Giardini w skali 1:60 wykonany z żywicy, system hydrauliczny drewniana konstrukcja, metal zdjęcie: Agostino Osio dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Wenecja, Wenecja”, 2013, czarno-biały transparentny lightbox fotografia: Mediolan, 1946: Lucio Fontana odwiedza swoje studio po powrocie z Argentyny © Archivi Farabola metalowy basen, model Giardini w skali 1:60 wykonany z żywicy, system hydrauliczny drewniana konstrukcja, metal zdjęcie: Agostino Osio dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Wenecja, Wenecja”, 2013, czarno-biały transparentny lightbox fotografia: Mediolan, 1946: Lucio Fontana odwiedza swoje studio po powrocie z Argentyny © Archivi Farabola metalowy basen, model Giardini w skali 1:60 wykonany z żywicy, system hydrauliczny drewniana konstrukcja, metal zdjęcie: Agostino Osio dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora) Alfredo Jaar, „Wenecja, Wenecja”, 2013, czarno-biały transparentny lightbox fotografia: Mediolan, 1946: Lucio Fontana odwiedza swoje studio po powrocie z Argentyny © Archivi Farabola metalowy basen, model Giardini w skali 1:60 wykonany z żywicy, system hydrauliczny drewniana konstrukcja, metal zdjęcie: Agostino Osio dzięki uprzejmości artysty, Nowy Jork (źródło: materiały prasowe organizatora)