Coming Out 2015 ← Poprzedni Następny → Anna Skoczylas, Autoportret, Wydział Rzeźby (źródło: materiały prasowe) Aleksandra Natalia Koper, ***IDOL/STAR***, Wydział Malarstwa (źródło: materiały prasowe) Anita Kucharczyk, Cisza, Wydział Malarstwa (źródło: materiały prasowe) Katarzyna Michalik, Koniec lata, Wydział Malarstwa (źródło: materiały prasowe) Diana Grabowska, z głowy, Wydział Rzeźby (źródło: materiały prasowe) Krzysztof Renes, Universale, Wydział Rzeźby (źródło: materiały prasowe) Anna Skoczylas, Autoportret, Wydział Rzeźby (źródło: materiały prasowe) Alicja Symela, Bez tytułu, Wydział Rzeźby (źródło: materiały prasowe) Jacek Ambrożewski, Opracowanie graficzne autorskiej książki Mała ilustrowana kronika polskich zjawisk paranormalnych (1927–2012), Wydział Grafiki (źródło: materiały prasowe) Joanna Fidler-Wieruszewska, Dziwne miasto. Łódź w latach 1821–1939, Wydział Grafiki (źródło: materiały prasowe) Marta Krzeszowska, Leksykon Izraela, Wydział Grafiki (źródło: materiały prasowe) Wacław Marat, Cykl paradokumentalnych form audiowizualnych, Wydział Grafiki (źródło: materiały prasowe) Piotr Pietrzak, Rzeczywistość przestrzeni barw RGB, Wydział Grafiki (źródło: materiały prasowe) Aleksandra Tubielewicz, Dziennik Nowego – przestrzeń doświadczalna, Wydział Grafiki (źródło: materiały prasowe) Joanna Krakowian, Multipart w procesie. Zagadnienia rozpoznania, wydobycia archeologicznego, ochrony i konserwacji „Multipartu” Tadeusza Kantora na przykładzie obiektu będącego własnością grupy Zuzanna i Spółka, Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki (źródło: materiały prasowe) Tamara Obłamska-Rozmus, Konserwacja i restauracja rękopisu arabskiego Traktaty o składni arabskiej ze zbiorów Gabinetu Rękopisów Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki (źródło: materiały prasowe) Zuzanna Ptaszyńska, Konserwacja i restauracja XIX- -wiecznych epitafiów kamedulskich w katakumbach kościoła Niepokalanego Poczęcia NMP na warszawskich Bielanach (malarstwo ścienne), Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki (źródło: materiały prasowe) Karolina Ślusarczyk, Problematyka konserwacji haftów burgundzkich na przykładzie kaptura od kapy liturgicznej ze zbiorów Muzeum Narodowego w Poznaniu nr MNP Rw 504, Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki (źródło: materiały prasowe) Marta Czeczko, Rewitalizacja przestrzeni kina Tęcza na warszawskim Żoliborzu, Wydział Architektury Wnętrz (źródło: materiały prasowe) Ewa Haładyj, Miasto wyobrażone – Warszawa Stefana Starzyńskiego 1934–1939, Wydział Architektury Wnętrz (źródło: materiały prasowe) Angelika Janisz-Król, Stół – mebel pokoleniowy, Wydział Architektury Wnętrz (źródło: materiały prasowe) Ewa Maksymiuk, Rewitalizacja i adaptacja synagogi w Tarnogrodzie na cele kulturalne, turystyczne oraz edukacyjne, Wydział Architektury Wnętrz (źródło: materiały prasowe) Joanna Jurga, NURN. Biodegradowalna urna wraz z nową ceremonią pochówku na morzu, Wydział Wzornictwa (źródło: materiały prasowe) Anna Pogudz, Kolekcja dyplomowa, Wydział Wzornictwa (źródło: materiały prasowe) Weronika Siwiec, Budujemy dom, Wydział Wzornictwa (źródło: materiały prasowe) Aleksandra Szewc, Klasa pod gołym niebem, Wydział Wzornictwa (źródło: materiały prasowe) Karolina Bielawska, Gedenken, Wydział Sztuki Mediów (źródło: materiały prasowe) Magdalena Łazarczyk, Na piętrze po prawej nikogo nie ma, Wydział Sztuki Mediów (źródło: materiały prasowe) Anahita Rezaei, O matko, gdzie to jest?!, Wydział Sztuki Mediów (źródło: materiały prasowe) Martyna Witkowska, Spalektron, Wydział Sztuki Mediów (źródło: materiały prasowe) Agata Adamus, Projekt scenografii do filmu fabularnego na podstawie książki Jacka Dukaja „Wroniec”, Wydział Scenografii (źródło: materiały prasowe) Małgorzata Dzik, Scenografia teatralna na podstawie dramatu Augusta Strindberga „Do Damaszku”, Wydział Scenografii (źródło: materiały prasowe) Dominika Kobylińska, Projekt scenografii do filmu fabularnego według książki Szczepana Twardocha „Morfina”, Wydział Scenografii (źródło: materiały prasowe) Sławomir Szondelmajer, Projekt scenografii i kostiumów do inscenizacji opery Giuseppe Verdiego „Rigoletto”, Wydział Scenografii (źródło: materiały prasowe) Adrianna Lau, Haptyczne poznanie sztuk wizualnych przez osoby niewidome, na przykładzie tyflografiki, Wydział Zarządzania Kulturą Wizualną (źródło: materiały prasowe) Maciej Parzydło, Postgaleria – wirtualna krytyka instytucjonalna, Wydział Zarządzania Kulturą Wizualną (źródło: materiały prasowe) Aleksandra Pyziak-Sadulska, Jak oswoić nowoczesność? Czyli wizja miasta w filmie „Playtime” Jacques’a Tati, Wydział Zarządzania Kulturą Wizualną (źródło: materiały prasowe)