Układ otwarty ← Poprzedni Następny → Iza Tarasewicz, „Pogrzebacze”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Hannes Woidich (źródło: materiały prasowe organizatora) Inge Mahn, „Oflagowane góry”, 1988, dzięki uprzejmości artystki i Museum Groß Fredenwalde (źródło: materiały prasowe organizatora) Inge Mahn, „Balansująca kula”, 2015, widok wystawy w Galerie Max Hetzler, Berlin, dzięki uprzejmości Galerie Max Hetzler. Fot. def-image.com (źródło: materiały prasowe organizatora) Inge Mahn, „Museum Groß Fredenwalde”, widok instalacji stałej, dzięki uprzejmości artystki. Fot: Inge Mahn (źródło: materiały prasowe organizatora) Inge Mahn, „Museum Groß Fredenwalde”, widok instalacji stałej, dzięki uprzejmości artystki. Fot: Inge Mahn (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Obeliscus”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Obeliscus”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Obeliscus”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Pogrzebacze”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Hannes Woidich (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Tuba kumulacyjna”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Turba turbo”, 2015, widok istalacji na wystawie w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Maciej Landsberg (źródło: materiały prasowe organizatora) Iza Tarasewicz, „Widok”, 2011, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa. Fot. Iza Tarasewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia Stachoń, „Dryf 03”, 2012, dzięki uprzejmości Daimler Kunstsammlung, Berlin/Stuttgart. Fot. Bernd Borchardt (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia Stachoń, „Dryf 03”, 2012, dzięki uprzejmości Daimler Kunstsammlung, Berlin/Stuttgart. Fot. Bernd Borchardt (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia Stachoń, „Fabuła”, 2012, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie w Berlinie oraz galerii Żak | Branicka w Berlinie (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia Stachoń, „Historia odchyleń 04”, 2014, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie w Berlinie oraz galerii Żak | Branicka w Berlinie (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia Stachoń, „Oczekująca niepamięć”, 2012, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie w Berlinie oraz galerii Żak | Branicka w Berlinie. Fot. Bernd Borchardt (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia Stachoń, „Oczekująca niepamięć”, 2012, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie w Berlinie oraz galerii Żak | Branicka w Berlinie. Fot. Bernd Borchardt (źródło: materiały prasowe organizatora) Ulrike Mohr, Anthrakothek, 2013, dzięki uprzejmości artystki i VG BildKunst. Fot. Jens Ziehe (źródło: materiały prasowe organizatora)