Tempus fugit. O czasie i przemijaniu ← Poprzedni Następny → „Zamek Św. Anioła”, z cyklu „Le Antichità Romane”, Giovanni Battista Piranesi, Rzym, 1756, akwaforta, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Vanitas z czaszką, gałązką róży i zegarem”, Cornelis Galle I, Antwerpia, 1. poł. XVII stulecia, miedzioryt, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Grobowiec Aleksandra Wielkiego na tle ruin”, Gabriel Ehinger według Johanna Heinricha Schönfelda, Augsburg, 1670–1736, akwaforta, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Diogenes szukający człowieka”, Giovanni Benedetto Castiglione, Rzym, 1645–1650, akwaforta, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Śmierć jako chorąży”, Hendrick Hondius I według Teodora Filippa di Liagno, Haga, 1626, akwaforta i miedzioryt, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Znikomość świata – młodzian z kwiatem i śmierć na grobie”, Jan Saenredam według Hendricka Goltziusa, Haarlem, 1592, miedzioryt, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Matczyne rady”, Louis Simon Lempereur według Pierre-Alexandre’a Wille’a, Paryż, ok. 1777, akwaforta i miedzioryt, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Zamek Św. Anioła”, z cyklu „Le Antichità Romane”, Giovanni Battista Piranesi, Rzym, 1756, akwaforta, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe) „Szkielet gęsi”, Hendrick Hondius I wedługTeodora Filippa di Liagno, Haga, 1626, miedzioryt, akwaforta, ze zbiorów Gabinetu Rycin PAU w Bibliotece Naukowej PAN i PAU w Krakowie (źródło: materiały prasowe)