Czyste wody ← Poprzedni Następny → Ayşe Erkmen, „Colors of Letters”, 2007, pleksiglas, dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Weiss (źródło: materiały prasowe organizatora) Murat Germen, „3rd Bridge Bosphorus North Istanbul”, 2015, lambda C-print, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Murat Germen, „The over-built Asian side of Istanbul threatening the northern forests”, 2015, lambda C-print na papierze metalicznym Fuji pearl, 120 x 80 cm, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Murat Germen, „Tea Factory Chimney and Minaret Emerging from the Lake of Muratli Dam Artvin Turkey”, 2014, lambda C-print, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Murat Germen, „Old Istanbul at the Bottom, New Turkey at the Top”, 2015, lambda C-print, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Murat Germen, „Muta-morphosis Gultepe 01 Istanbul”, 2014, lambda C-print, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Ayşe Erkmen, „Colors of Letters”, 2007, pleksiglas, dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Weiss (źródło: materiały prasowe organizatora) Ayşe Erkmen, „Colors of Letters”, 2007, pleksiglas, dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Weiss (źródło: materiały prasowe organizatora) Ayşe Erkmen, „Colors of Letters”, 2007, pleksiglas, dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Weiss (źródło: materiały prasowe organizatora) Ayşe Erkmen, „Colors of Letters”, 2007, pleksiglas, dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Weiss (źródło: materiały prasowe organizatora) Volkan Kızıltunç, „Gaps of Memory – ISTANBUL”, 2015, instalacja wideo, czterokanałowa projekcja wideo, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Volkan Kızıltunç, „Gaps of Memory – ISTANBUL”, 2015, instalacja wideo, czterokanałowa projekcja wideo, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Mehtap Baydu, „Cocoon”, wideoperformans / instalacja, documenta-Halle, 2015, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Mehtap Baydu, „Cocoon”, wideoperformans / instalacja, documenta-Halle, 2015, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Mehtap Baydu, „Cocoon”, wideoperformans / instalacja, documenta-Halle, 2015, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Mehtap Baydu, „Cocoon”, wideoperformans / instalacja, documenta-Halle, 2015, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Mélange”, wideoperformans, 2014, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Mélange”, wideoperformans, 2014, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Mélange”, wideoperformans, 2014, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Mélange”, wideoperformans, 2014, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Mélange”, wideoperformans, 2014, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Mélange”, wideoperformans, 2014, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Nezaket Ekici, „Tooth for Tooth – In Memory of the Murdered Women in Turke”, wideoperformans, 2016, kadr z wideo autorstwa Branki Pavlovic, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora)