Eksplozja litery ← Poprzedni Następny → „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Eksplozja litery. Ikonografia tekstualności jako źródła cierpień” (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Szewczyk, bez tytułu (źródło: materiały prasowe organizatora) Grażyna Tereszkiewicz, „Milknie, a ja się w niej pławię” (źródło: materiały prasowe organizatora) Grażyna Tereszkiewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Grzegorz Hańderek, „11.11.2016 (była jakaś przyszłość, będzie jakaś przeszłość)”, praca site-specific – (odmycie tekstu metodą nanotechnologii w podłodze galerii), 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Grzegorz Hańderek, „11.11.2016 (była jakaś przyszłość, będzie jakaś przeszłość)”, praca site-specific – (odmycie tekstu metodą nanotechnologii w podłodze galerii), 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Ireneusz Walczak, „Bartoszewski”, 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Jadwiga Sawicka, „Słaba wola”, 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Jadwiga Sawicka, „Mocz”, 2015 (źródło: materiały prasowe organizatora) Janusz Marciniak, „Jedna kwadratowa uwaga o rysunku (12)”, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Przemysław Łopaciński, „W tej sytuacji…”, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Przemysław Łopaciński, „W tej sytuacji…”, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Przemysław Łopaciński, „W tej sytuacji…”, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Maciej Linttner, „Notatki (ruchome) z pamięci (zawodnej)”, 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Małgorzata Szandała, „Przemówienie. Dead language”, 2012 (źródło: materiały prasowe organizatora) Małgorzata Szandała, „Przemówienie. Dead language”, 2012 (źródło: materiały prasowe organizatora) Paweł Susid, „Transparent. Karol Darwin, K. Marks”, 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Paweł Susid, „Transparent. Karol Darwin, K. Marks”, 2016 (źródło: materiały prasowe organizatora) Paweł Susid, „10 najbardziej znanych dzisiaj Polaków” (źródło: materiały prasowe organizatora) Stanisław Dróżdż, „Projekty ze szkicownika artysty”, 2008 (źródło: materiały prasowe organizatora)