Superorganizm. Awangarda i doświadczenie przyrody ← Poprzedni Następny → Władysław Strzemiński, „Pejzaż morski”, 1933 (źródło: materiały prasowe organizatora) Janusz Maria Brzeski, „Fotogram abstrakcyjny 8”, 1930 (źródło: materiały prasowe organizatora) Karol Hiller, „Kompozycja hieroglificzna III”, ok. 1928-1930 (źródło: materiały prasowe organizatora) Sophie Taeuber Arp, „Letnie linie”, 1940 (źródło: materiały prasowe organizatora) Władysław Strzemiński, „Pejzaż morski”, 1933 (źródło: materiały prasowe organizatora) Stanisław Ignacy Witkiewicz, „Portret nieokreślonej osoby”, 1928 (źródło: materiały rasowe organizatora) Janusz Maria Brzeski, „Narodziny robota”, 1933 (źródło: materiały prasowe organizatora) Władysław Strzemiński, „Powidoki światła. Przestrzeń”, 1948 (źródło: materiały prasowe organizatora) Karol Hiller, „Deszcz”, 1934 (źródło, materiały prasowe organizatora) Marek Włodarski, „Pejzaż biologiczny”, 1930 (źródło: materiały prasowe organizatora)