Możliwość rzeźby. Pracownia Jerzego Jarnuszkiewicza Następny → Elżbieta Cieślar, „Czas – przestrzeń – materia”, 1957/58, fot. E. Cieślar, Archiwum Elżbiety Cieślar (źródło: materiały prasowe organizatora) Elżbieta Cieślar, „Czas – przestrzeń – materia”, 1957/58, fot. E. Cieślar, Archiwum Elżbiety Cieślar (źródło: materiały prasowe organizatora) Zofia Kulik, „Studium natury (postać kobieca ponad horyzontem)”, 1969/70, fot. Z. Kulik, Archiwum Pracowni Jerzego Jarnuszkiewicza, Muzeum ASP w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Daniel Wnuk, „Obszar obojętny”, praca dyplomowa – kilkudniowa akcja w Galerii Repassage, 1980, Archiwum Repassage, Muzeum ASP w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Jerzy Jarnuszkiewicz w Pracowni Rzeźby w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, lata 70., fot. Antonina Garnuszewska, Muzeum ASP w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Jerzy Jarnuszkiewicz i asystent Grzegorz Kowalski w trakcie korekty, Pracownia Rzeźby w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, lata 70., fot. Archiwum Jerzego Jarnuszkiewicza, Muzeum ASP w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Emil Cieślar, Andrzej Latos, Karol Śliwka, Projekt konkursowy Pomnika Bohaterów Warszawy, 1959, Kolekcja Muzeum ASP (źródło: materiały prasowe organizatora)