Tu jesteśmy ← Poprzedni Następny → Alina Szapocznikow, „Ekshumowany”, 1957 Brąz, podstawa marmurowa, fot. Adam Gut (źródło: materiały prasowe organizatora) Henryk Stażewski, „Kompozycja nr 33”, 1975, akryl, płyta, fot. Agata Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora) Alina Szapocznikow, „Ekshumowany”, 1957 Brąz, podstawa marmurowa, fot. Adam Gut (źródło: materiały prasowe organizatora) Jerzy Nowosielski, „Gimnastyczka”, 1950, olej, płótno, fot. Erazm Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora) Jan Tarasin, „Schody Jakuba”, 1997, olej, płótno, fot. Agata i Erazm Ciołkowie (źródło: materiały prasowe organizatora) Ryszard Winiarski, Bez tytułu, 1971, akryl, płyta pilśniowa, fot. Erazm Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora) Jonasz Stern, „Wyniszczenie”, 1978, technika mieszana, fot. Erazm Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Wróblewski, „Krowa”, akwarela, papier, fot. Filip Klin (źródło: materiały prasowe organizatora) Barbara Falender, „Poduszka erotyczna”, 1973, gips, fot. Agata Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora) Edward Krasiński, „Interwencja VI”, 1975, akryl, deska, fot. Erazm Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora) Jan Lebenstein, „Skamielina”, 1965, gwasz, papier, fot. Filip Klin (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kobro, „Akt siedzący”, 1984-1989, brąz, fot. Filip Klin (źródło: materiały prasowe organizatora) Leon Tarasewicz, „Ptaki”, 1985, olej, płótno, fot. Agata Ciołek (źródło: materiały prasowe organizatora)