Od Malewicza do Strzemińskiego ← Poprzedni Władysław Strzemiński (1893–1952), „Okno”, 1948; olej, płótno; 71 x 58,5; dzięki uprzejmości Galerii Starmach; fot. Marek Gardulski, dzięki uprzejmości Galerii Starmach (źródło: materiały prasowe organizatora) Henryk Stażewski (1894–1988), „Relief nr 29”,1973; akryl, blacha, pilśnia; 60 x 60; wł. Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu, fot. Marcin Kucewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Ignacy Czwartos (1966), „Malewicz i Strzemiński”, 2015; olej, płótno;180 x 150; dzięki uprzejmości Galerii Zderzak, fot. Marcin Kucewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kobro (1898–1951), „Kompozycja przestrzenna 7”, 1931; rekonstrukcja według projektu Janusza Zagrodzkiego; akryl, metal; 12 x 64 x 16; własność prywatna, fot. Anna Zagrodzka (źródło: materiały prasowe organizatora) Kazimierz Malewicz (1878–1935), „Architekton Supremus”, 1927; rekonstrukcja: Jurij Avvakumov, 2003; gips; 86,5 x 30,7 x 31; wł. prywatna, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej w Warszawie; fot. Jerzy Gładykowski, dzięki uprzejmości Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Paweł Susid (1952), „Strzemiński i Stażewski mylą mi się”, 1986/2008; akryl, płótno; 50 x 100; własność autora; fot. Marcin Kucewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Władysław Strzemiński (1893–1952), „Okno”, 1948; olej, płótno; 71 x 58,5; dzięki uprzejmości Galerii Starmach; fot. Marek Gardulski, dzięki uprzejmości Galerii Starmach (źródło: materiały prasowe organizatora)