Inwencja i naśladownictwo. Dawna grafika włoska ← Poprzedni Nicolas Beatrizet, „Triumfalny wjazd na Kapitol cesarza Marka Aureliusza”, 1560 (źródło: materiały prasowe organizatora) Marco Ricci, „Ruiny antycznych budynków z posągiem konnym i wazą w pejzażu ze sceną figuralną”, ok. 1723–1729 (źródło: materiały prasowe organizatora) Giovanni Battista Piranesi, „Rzym – Piazza Navona”, 1773 (źródło: materiały prasowe organizatora) Bernardo Bellotto zw. Canaletto, „Drezno – most na Łabie i kościół katolicki”, 1748 (źródło: materiały prasowe organizatora) Gaetano Cottafavi, „Wodospad na rzece Aniene koło Tivoli”, 1835 (źródło: materiały prasowe organizatora) Targ bydlęcy (Forum Boarium) z cyklu „Widoki i ruiny Rzymu”, ok. 1644-1646 (źródło: materiały prasowe organizatora) Stefano Della Bella, „Kartusz z wodorostami i pięcioma kaczkami”, z cyklu „Nouuelles inuentions de cartouches…”, 1647 (źródło: materiały prasowe organizatora) Francesco Morelli, „Mauzoleum Hadriana”, obecnie Zamek św. Anioła, 1796 (źródło: materiały prasowe organizatora) Francesco Bartolozzi, „Lady Elizabeth Foster”, 1787 (źródło: materiały prasowe organizatora) Luigi Rossini, Rzym – fragmenty dekoracji rzeźbiarsko-architektonicznych, 1828, w cyklu „I sette colli di Roma” (źródło: materiały prasowe organizatora) Dente Marco da Ravenna, „Sąd Parysa”, ok. 1520-1527 (źródło: materiały prasowe organizatora) Agostino Caracci, „Męczeństwo św. Justyny”, 1582, według Paolo Caliari zw. Paolo Veronese (źródło: materiały prasowe organizatora) Nicolas Beatrizet, „Triumfalny wjazd na Kapitol cesarza Marka Aureliusza”, 1560 (źródło: materiały prasowe organizatora)