Zmiennokształtność: Eisenstein jako metoda ← Poprzedni Następny → Sergei Eisenstein, Grigori Aleksandrow, „Stare i nowe”, 1929 (źródło: materiały prasowe organizatora) Franciszka Themerson, Maski Ubu, 1951, © Themerson Estate, London Richard Saltoun Gallery, London (źródło: materiały prasowe organizatora) Władysław Hasior, „Niobe z czarnego pożaru”, 1961-1974, Muzeum Sztuki w Łodzi (źródło: materiały prasowe organizatora) Ana Mendieta, „Narodziny (Prace z prochem)”, 1981, © The Estate of Ana Mendieta Collection, LLC Galerie Lelong & Co., New York (źródło: materiały prasowe organizatora) Marcel Broodthaers, Karykatury-Grandville © Estate Marcel Broodthaers, Brussels (źródło: materiały prasowe organizatora) Marcel Broodthaers, Karykatury-Grandville © Estate Marcel Broodthaers, Brussels (źródło: materiały prasowe organizatora) Marcel Broodthaers, Karykatury-Grandville © Estate Marcel Broodthaers, Brussels (źródło: materiały prasowe organizatora) Sergei Eisenstein, Rysunki z serii „Ekstaza”, Russian State Archive of Literature and Art, Moscow (RGALI) (źródło: materiały prasowe organizatora) Sergei Eisenstein, Grigori Aleksandrow, „Stare i nowe”, 1929 (źródło: materiały prasowe organizatora) Sergei Eisenstein, Grigori Aleksandrow, „Niech żyje Meksyk!”, 1931 (źródło: materiały prasowe organizatora) Sergei Eisenstein, Rysunki bez tytułu, Alexander Gray Associates, New York; Matthew Stephenson, London (źródło: materiały prasowe organizatora) Sergei Eisenstein, Rysunki bez tytułu, Alexander Gray Associates, New York; Matthew Stephenson, London (źródło: materiały prasowe organizatora) Franciszka Themerson, Maski Ubu, 1951, © Themerson Estate, London Richard Saltoun Gallery, London (źródło: materiały prasowe organizatora)