Bestia, bóg i linia. Splot wiedzy, religii i sztuki w regionie Azji i Pacyfiku ← Poprzedni Następny → Ming Wong, „Krwawe Maryje – pieśń południowych mórz”, 2018, instalacja, jednokanałowe wideo, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Anida Yoeu Ali, „Sprawdzanie listy”, 2014, z serii Buddyjski robal, wydruk cyfrowy, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Ming Wong, „Krwawe Maryje – pieśń południowych mórz”, 2018, instalacja, jednokanałowe wideo, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Malala Andrialavidrazana, „Figura 1816. Południowe gwieździste niebo vs Planiglob antypodów”, 2015, druk pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Joydeb Roaja, „W poszukiwaniu swoich korzeni”, 2017, tusz na papierze, dzięki uprzejmości Samdani Art Foundation (źródło: materiały prasowe organizatora) Trevor Yeung, „Medalion z ornamentem akantu”(Hongkong), 2018, gips, pigment, metal, bawełna, porcelana, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Sawangwongse Yawnghwe, „Portret łodzi Rohingya”, 2015, farba olejna na papierze, dzięki uprzejmości artysty i Canada Council for the Arts (źródło: materiały prasowe organizatora) Ines Doujak, „Czółenka tkackie, ścieżki wojenne”, 2010–2018, technika mieszana, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Garima Gupta, Narzędzia łowieckie z półwyspu Huon, Papua-Nowa Gwinea, 2017, wydruk giclée na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości artysty i Tarq, Bombaj (źródło: materiały prasowe organizatora) Than Sok (źródło: materiały prasowe organizatora) Etan Pavavalung (źródło: materiały prasowe organizatora) Apichatpong Weerasethakul and Chai Siris (źródło: materiały prasowe organizatora) Su Yu Hsien (źródło: materiały prasowe organizatora)