Zbigniew Oksiuta. Architektoniczne ewolucje. Między sztuką a nauką ← Poprzedni Zbigniew Oksiuta, „Pejzaż biologiczny”, 2018, fot. Zbigniew Oksiuta (źródło: materiały prasowe organizatora) Hodowle roślinne in vitro lnu (Linum usitatissimum L.), dr. Aneta Adamczuk, dr. Bożena Szerenos-Kozłowska, Instytut Biologii / Zakład Fizjologii Roślin Uniwersytetu w Białymstoku, fot. Aneta Adamczuk, Bożena Szerenos-Kozłowska (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Oksiuta, „Spatium Gelatum”, Forma 090704, Habitat biologiczny Biennale di Venezia, 9. International Architecture Exhibition, 2004. Twist, Germany 2006, fot. H.W. Acquistapace, Meppen (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Oksiuta, „Dom w ogrodzie oliwnym, Jadalne formy polimeryczne na talerzu Alinea Dune Plate by Crucial Detail”, fot. Zbigniew Oksiuta (źródło: materiały prasowe organizatorów) Zbigniew Oksiuta, „Formy i ciała”, fot. Andrzej Majorowski, Salzburg, Austria (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Oksiuta, „Spatium Gelatum”, Forma 260618, 2018, balon PCW, średnica około 1,8 m, materiał we wnętrzu: żelatyna 270° Bloom’a, Galeria Arsenał, Białystok, fot. Maciej Zaniewski (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Oksiuta, „Spatium Gelatum”, Forma 061108, 2008, balon PCW, średnica około 2,2 m, materiał we wnętrzu: żelatyna 270° Bloom’a, współpraca techniczna: Wolf-Peter Walter, Econtis, Emmen, Holandia. Wystawa: „Article 08”, Biennale for the Electronic and Unstable Arts, Stavanger, Norwegia, 2008, fot. Heike Walter, Niemcy (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Oksiuta, „Pejzaż biologiczny”, 2018, fot. Zbigniew Oksiuta (źródło: materiały prasowe organizatora)