Moc natury. Henry Moore w Polsce ← Poprzedni Następny → „Animal Head” 1951; fot. Michael Phipps (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore z „Knife Edge Two Piece” w Perry Green, 1967; fot. John Hedgecoe (źródło: materiały prasowe organizatora) „Knife Edge Two Piece 1962-65” (LH 516 cast 0); fot. Jonty Wilde (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore w swojej pracowni rzeźby, Perry Green, 1968; fot. John Hedgecoe (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Upright Internal/External Form”, 1951; fot. Henry Moore Archive (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Mother and Child: Hood”, 1982; fot. Henry Moore Archive (źródło: materiały prasowe organizatora) „Animal Head” 1951; fot. Michael Phipps (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Seated Figure: Arms Outstretched”, 1960; fot. Anita Feldman (źródło: materiały prasowe organizatora) „Animal Turned Head”, 1983; fot. Menor (źródło: materiały prasowe organizatora)