Medytacje Fibonacciego + Sztruksowy zając ← Poprzedni Anna Jarnuszkiewicz, Misa ze szkła z cyklu „Miasta włoskie”, 1959, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kobro, „Akt 3” 1925, fot. Agnieszka Zgirska, dzięki uprzejmości Galerii Starmach (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kobro, „Akt 1”, 1925, fot. Agnieszka Zgirska, dzięki uprzejmości Galerii Starmach (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kobro, „Sztruksowy zając”, lata 40. XX w., fot. Włodzimierz Pietrzyk, dzięki uprzejmości Moniki Krygier (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kobro, „Akt”, 1948, fot. Agnieszka Zgirska, dzięki uprzejmości Galerii Starmach (źródło: materiały prasowe organizatora) Dobrochna Surajewska, „Bez tytułu (flaga dla Kobro)”, 2018, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aurelia Mandziuk-Zajączkowska, „O Katarzynie” z cyklu „Kody Dialogu”, 2011–2018, fot. Marek Domański, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Józef Robakowski, „Autoportret przestrzenny” z cyklu „Fotografia analityczno-konceptualna”, 1969, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Jarosław Kozakiewicz, „Enneagram” 2001, dzięki uprzejmości Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku (źródło: materiały prasowe organizatora) Anna Jarnuszkiewicz, Misa ze szkła z cyklu „Miasta włoskie”, 1959, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora)