Migracje. Sztuka późnogotycka na Śląsku Następny → Wilhelm Kalteysen von Oche, „Ołtarz św. Barbary”, środkowa tablica, 1447 r., Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatorów) Wilhelm Kalteysen von Oche, „Ołtarz św. Barbary”, środkowa tablica, 1447 r., Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatorów) Jakob Beinhart, „Św. Łukasz malujący Madonnę”, fragment, ok. 1506 r. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatorów) Mistrz Lat 1486-1487, „Adoracja Dzieciątka”, fragment, 1487 r., Muzeum Narodowe we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe organizatorów) „Kodeks Hornigowski z Legendą św. Jadwigi”, 1451 r., Biblioteka Uniwersytecka we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe organizatorów) Oswald Rothe, „Relikwiarz św. Jana Chrzciciela”, 1512 r., parafia katedralna św. Jana Chrzciciela we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe organizatorów) „Warsztat śląski Św. Helena”, fragment predelli nastawy ze Świdnicy, 1492 r., katedra św. św. Stanisława i Wacława w Świdnicy (źródło: materiały prasowe organizatorów) Mistrz Poliptyku z Gościszowic, scena z legendy o św. Katarzynie, 1505 r. kościół św. Katarzyny w Gościeszowicach (źródło: materiały prasowe organizatorów) Wilhelm Kalteysen von Oche, „Nawrócenie Hermogenesa”, kwatera dawnego ołtarza głównego kościoła św. Jakuba w Nysie, l. 50 XV w. Muzeum Archidiecezjalne we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe organizatorów) Jakob Beinhart z warsztatem (?), „św. Jadwiga”, ok. 1485–1487 r., kościół św. Anny w Sobótce (źródło: materiały prasowe organizatorów) Mistrz Poliptyku z Gościszowic, malowidła o tematyce pasyjnej dawnego ołtarza głównego kościoła w Sulechowie, 1499 r., kościół św. Wawrzyńca w Babimoście (źródło: materiały prasowe organizatorów)