Made in Britain ….On Making ← Poprzedni Następny → Pilkington Alison, Gość / The Visitor, 2012, olej na płótnie/Oil on canvas, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) David Hockney, Dwa jabłka, jedna cytryna i cztery kwiaty / Two Apples & One Lemon & Four Flowers, 1997, litografia/Litho-graph on newsprint, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Marius von Brasch, Przestrzenie poprzednie / zapomniane 1 / Preceding / Forgotten Spaces 1, 2011-2012,olej na lnie/oil on linen, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Price Narbi, Obraz podwórza bez tytułu (Albert) / Untitled Yard Painting (Albert), 2015, akryl na płótnie/Acrylic on canvas, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Dennis Jeffrey, Duch na przyjęciu / Ghost at the Party, 2011, olej i węgiel na lnie / Oil and Charcoal on Linen, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Tucker Judith, Evi pływa / Evi Swims, 2007,olej na płótnie / Oil on canvas, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Thomson Molly, Realizacja kaprysu / The Realising of a Caprice, 2017, akryl na desce (dwa elementy) /Acrylic on board(two compo-nents), fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Priseman Robert, Virginia Tech, 2015-2016, olej na płótnie / Oil on canvas, fot. © Priseman Seabrook Collection (źródło: materiały prasowe) Eleonora Agostini, Angolo Cottura, Aneks kuchenny, fotografia czarno-biała, 2018, fot. © Eleonora Agostini (źródło: materiały prasowe) Lydia Goldblatt, Allotrop węgla (dotknięcie), technika chromogenic print, 2016, fot. © Lydia Goldblatt (źródło: materiały prasowe) Maryam Wahid, Z cyklu: Kobiety z Pakistańskiej Diaspory w Anglii, technika chromogenic print, 2018, fot. © Maryam Wahid (źródło: materiały prasowe) Phoebe Kiely, Bez tytułu (z serii Krajobraz, w którym przyszło mi żyć) , fotografia czarno-biała, odbitka żelatynowo srebrowa, 2018, fot. © Phoebe Kiely (źródło: materiały prasowe)