Powrót do artykułu: Polska sztuka wideo definiowana poprzez Ukrytą Dekadę 1985-95 ← Poprzedni Następny → Piotr Bikont, Podwójne potknięcie, 1990, mat. WRO Adam Rzepecki, Grzegorz Zygier, Every Dog Has His Day, 1990, mat. WRO Józef Robakowski, Kino to potęga, Cinema is Power, 1985, mat. WRO Katarzyna Kozyra, Piramida zwierząt, 1993, mat. WRO Katarzyna Kozyra, Piramida zwierząt, 1993, mat. WRO Katarzyna Kozyra, Piramida zwierząt, 1993, mat. WRO Katarzyna Kozyra, Piramida zwierząt, 1993, mat. WRO Piotr Bikont, Podwójne potknięcie, 1990, mat. WRO Piotr Bikont, Podwójne potknięcie, 1990, mat. WRO Piotr Bikont, Podwójne potknięcie, 1990, mat. WRO Piotr Bikont, Podwójne potknięcie, 1990, mat. WRO Piotr Bikont, Videoclips 88, 1988, mat. WRO Piotr Bikont, Videoclips 88, 1988, mat. WRO Piotr Bikont, Videoclips 88, 1988, mat. WRO Piotr Bikont, Videoclips 88, 1988, mat. WRO Piotr Bikont, Videoclips 88, 1988, mat. WRO Piotr Bikont, Videoclips 88, 1988, mat. WRO Wojciech Zamiara, Bez tytułu, (Kurczaki), 1994, mat. WRO Józef Robakowski, Wideo-Kino-Maszyna Józef Robakowski, Autoportret wielokrotny w lustrach Józef Robakowski, Autoportret wielokrotny w lustrach Katarzyna Kozyra, Piramida zwierząt Tags: Stanisław Lem