Powrót do artykułu: Polityczny blef, czyli 6. Berlin Biennale ← Poprzedni Następny → 6. Berlin Biennale, klatka schodowa domu towarowego, fot. A. Hołownia Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, free fotolab, 2004 do dziś, photo lab and 35mm projekcja slajdów, dzięki uprzejmości artysty, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins Phil Collins, marxism today (prologue), 2010, 2010, DVD, kolor, dźwięk, klatka z filmu, dzięki uprzejmości Shady Lane Productions, Copyright Phil Collins 6. Berlin Biennale, fot. A. Hołownia 6. Berlin Biennale, fot. A. Hołownia 6. Berlin Biennale, Geiger Marcus, fot. A. Hołownia 6. Berlin Biennale; fot. A. Hołownia 6. Berlin Biennale, klatka schodowa domu towarowego, fot. A. Hołownia 6. Berlin Biennale, Sibony Gedi, fot. A. Hołownia 6. Berlin Biennale, Sibony Gedi, fot. A. Hołownia Adolph Menzel, Unmade Bed, ca. 1845, fot. Jörg P. Anders, Dzięki uprzejmości Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin Adolph Menzel, Two Fallen Soldiers Laid out on Straw, 1866, fot. Jörg P. Anders, Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin Skeleton of a Celtic Woman and Detail Sstatue at the Salzburg Museum, ca. 1887, fot. Jörg P. Anders, Dzięki uprzejmości; Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin Corpse of a General in the Crypt of the Garnisonskirche, 1873, fot. Volker-H. Schneider, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin) Worker washing himself, 1872-1874, fot. Jörg P. Anders, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin) Factory with smoking chimmneys in Königshütte, ca. 1872, fot. Walter Steinkopf, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin) Enger Durchblick zwischen zwei Häusern, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin) Menzel als tanzender Maler / Menzel as Dancing Painter, 1861, fot. Jörg P. Anders, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin) Drei gefallene Soldaten in einer Scheune / Three Fallen Soldiers in a Barn, 1866 , fot. Volker-H. Schneider, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin) Der sterbende Soldat / Dying Soldier, 1866, fot. Volker-H. Schneider, (Dzięki uprzejmości: Museum Georg Schäfer, Schweinfurt) Essender Arbeiter in mehreren Ansichten / Worker Eating, Several Views, 1872–1874, fot. Volker-H. Schneider, (Dzięki uprzejmości: Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin ) 6. Berlin Biennale, Gedi Sibony, Into Its Component Parts Never Occurs: Sing Mee Chin, Clearly Visible, Naturally Seen From the Front, Which Told The Piper, & This Is How It Will Look, 2004-2010. Widok ekspozycji, (Dzięki uprzejmości Gedi Sibony, Greene Naftali Gallery, New York) 6. Berlin Biennale, Gedi Sibony, Into Its Component Parts Never Occurs: Sing Mee Chin, Clearly Visible, Naturally Seen From the Front, Which Told The Piper, & This Is How It Will Look, 2004-2010. Widok ekspozycji, (Dzięki uprzejmości Gedi Sibony, Greene Naftali Gallery, New York) 6. Berlin Biennale, Gedi Sibony, Into Its Component Parts Never Occurs: Sing Mee Chin, Clearly Visible, Naturally Seen From the Front, Which Told The Piper, & This Is How It Will Look, 2004-2010. Widok ekspozycji, (Dzięki uprzejmości Gedi Sibony, Greene Naftali Gallery, New York) 6. Berlin Biennale, Gedi Sibony, Into Its Component Parts Never Occurs: Sing Mee Chin, Clearly Visible, Naturally Seen From the Front, Which Told The Piper, & This Is How It Will Look, 2004-2010. Widok ekspozycji, (Dzięki uprzejmości Gedi Sibony, Greene Naftali Gallery, New York) 6. Berlin Biennale, Gedi Sibony, Into Its Component Parts Never Occurs: Sing Mee Chin, Clearly Visible, Naturally Seen From the Front, Which Told The Piper, & This Is How It Will Look, 2004-2010. Widok ekspozycji, (Dzięki uprzejmości Gedi Sibony, Greene Naftali Gallery, New York)