Powrót do artykułu: Duchy, szpiedzy i ogień ← Poprzedni Następny → Minouk Lim, „Mr Eui Jin Chai and 1,000 Canes” (2014), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Nam June Paik Art Center, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Nam June Paik Art Center – wystawa „Good Morning Mr. Orwell”, Suwon. Fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Young-Hae Chang Heavy Industries, „MAKING SENSE WHEN THERE’S YOU, NONSENSE, AND LONELINESS” (2014), SeMa Biennale, zrzut ekranowy (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Busan Biennale – „Inhabiting the World”, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Busan Biennale – „Inhabiting the World”, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Yeesookyung, „Translated Vase” (2009), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Yeesookyung, „Translated Vase” (2009), detal, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Anish Kapoor, „Untitled”, 2007, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Kimsooja, „To Breathe: Mandala” (2010), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) 10. Biennale w Gwangju, oraz Jeremy Deller, „Untitled”, 2014, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Piotr Uklański, „Untitled (Open Wide)” (2012), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Cezary Bodzianowski, „X-fighting” (2014), kadr z filmu wideo, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Sehee Sarah Bark, „Vanished Lanscape” (2013), kadr z filmu wideo, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Sterling Ruby, „12 Stoves” (2014), credit Stefan Altenburger (źródło: materiały prasowe Gwangju Biennale) Urs Fischer, „2 38 E. 1st St. ” (2014), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Urs Fischer, „2 38 E. 1st St. ” (2014), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Tomoko Yoneda, „Kimusa” (2009), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Urs Fischer, „2 38 E. 1st St. ” (2014), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Jianyi Genga, „Useless” (2004), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Wan Lee, „If Given a Chance, I Do Refuse It” (2012), credit Stefan Altenburger (źródło: materiały prasowe Gwangju Biennale) Tetsuya Ishida, „Recalled”, 1998, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Akram Zaatari, „Exploded Views” (2014), kadr z filmu wideo, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Minouk Lim, „Navigation ID. From X to A”, 2014, kadry z filmu wideo, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Minouk Lim, „Navigation ID. From X to A”, 2014, kadry z filmu wideo, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Minouk Lim, „Mr Eui Jin Chai and 1,000 Canes” (2014), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Minouk Lim, „Mr Eui Jin Chai and 1,000 Canes” (2014), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Lee Bul, dokumentacja performance, credit Stefan Altenburger (źródło: materiały prasowe Gwangju Biennale) El Ultimo Grito, „Mise-en-Scène” (2014), jako tło dla fotografii Young Soo Kim, credit Stefan Altenburger (źródło: materiały prasowe Gwangju Biennale) Huma Mulji, „Lost and Found”, (2012), credit Stefan Altenburger (źródło: materiały prasowe Gwangju Biennale) Camille Henrot, „Augmented Objects” (2010), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Suknam Yun, „Choi Seung-hee” (1996), fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Hayoun Kwon, „Model Village” (2013) – kadr z animacji przedstawiającej model „Wioski Pokoju” zbudowanej w Korei Północnej, a zwanej „Wioską Propagandy” przez Koreę Południową. Busan Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Chiharu Shiota, „Accumulation – Searching for Destination” (2014), Busan Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Suk-Won Ha, „Cubic House” (2014) – instalacja dźwiękowa z wykorzystaniem żywych roślin, Busan Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Stefah Rohrer, „Schwalbe” (Rot), (2013), Busan Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Xiaodong Liu, „Time” (2014) – indywidualnie tworzone portrety młodych mieszkańców Gwangju zestawione w jedną kompozycję na tle Uniwersytetu Chonnam. Gwangju Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Güneş Terkol, „Chromatic Kites of Women” (2012), Gwangju Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Basel Abbas & Ruanne Abou-Rahme, „The Incidental Insurgents” (2013), kadr z filmu wideo, Gwangju Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Brenda Fajardo, „High Priestess-Mother Spanked Sam” oraz obrazy z serii „Crossroads” (2003), obrazy z napisami w alibata – ponownie popularnym alfabecie podkreślającym filipińską tożsamość, Gwangju Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Young In Hong, „Silent Drum” (2014), tkanina ze sceną pochodu młodzieży, na motywach fotografii prasowej H. Edwarda Kima, pierwszego amerykańskiego dziennikarza, który udokumentował życie w Korei Północnej. Gwangju Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Sheela Gowda, „Protest, my son” (2011) – protest członków szczepu Hakki Pikki w obronie ich ziemi, artystka wyposażyła w „autentyczne” stroje plemienne. Gwangju Biennale, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Yoshua Okón, „Octopus” (2011), kadr z filmu wideo. Odtworzenie scen z wojny w Gwatemali na parkingu przed supermarketem w Los Angeles (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Carsten Höller, „Seven Sliding Doors”, 2014, credit Stefan Altenburger (źródło: materiały prasowe Gwangju Biennale)