Powrót do artykułu: Recenzja jako przestępstwo? ← Poprzedni Następny → Laura Pawela, „Songs of Insatiability”, 2011, wideo HD, 14’25”, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 64”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 63”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 62”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 54”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 35”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 25”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 12”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 09”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 07”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) Aneta Grzeszykowska, „Negative Book 05”, 2012/2013, fotografia, tusz pigmentowy na papierze bawełnianym, dzięki uprzejmości Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki (źródło: materiały prasowe organizatora) „Cipedrapskuad”, dzięki uprzejmości artysteky (źródło: materiały prasowe organizatora) „Cipedrapskuad”, dzięki uprzejmości artysteky (źródło: materiały prasowe organizatora) „Cipedrapskuad”, dzięki uprzejmości artysteky (źródło: materiały prasowe organizatora) „Cipedrapskuad”, fot. Monika Kmita, dzięki uprzejmości artystek (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Markiewicz, „Spowiedź”, 2004, wideo, 5’52”, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Markiewicz, „Spowiedź”, 2004, wideo, 5’52”, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Jacek Markiewicz, „Spowiedź”, 2004, wideo, 5’52”, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Laura Pawela, „Songs of Insatiability”, 2011, wideo HD, 14’25”, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Laura Pawela, „Songs of Insatiability”, 2011, wideo HD, 14’25”, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Laura Pawela, „Songs of Insatiability”, 2011, wideo HD, 14’25”, dzięki uprzejmości artystki (źródło: materiały prasowe organizatora) Mariusz Libel, „Wróg/Bóg”, 2012, blacha stalowa, silnik elektryczny, dzięki uprzejmości artysty(źródło: materiały prasowe organizatora) Michał Frydrych, „Społeczeństwo”, 2014 – Teaser dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Piotr Grabowski, „Friendly Nuke”, 2014, wideo, animacje cyfrowe, brąz, złoto, trzcina, buty sportowe, noga bociana, obrączka grawerowana, fotografia, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, „Afrikatransport”, 2012, dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, bez tytułu (nic konkretnego), akryl, filc na płótnie, 46 x 38 cm, 2013 (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, „Czarnik”, ziemia, trawa, akryl na płótnie, 46 x 38 cm, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, „U góry”, kadr z filmu, czas trwania 50 s, poezja audio tekst 2010, video 2013 (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, „Narożnik bezpieczeństwa”, kaktus, akryl, 44 x 45,5 x 50 cm, 2012 (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, „Trunit rak”, akryl na płótnie, 46 x 38 cm, 2013 (źródło: materiały prasowe organizatora) Robert Wałęka, „Wąglik”, akryl, włóczka na płótnie, 46 x 38 cm, 2013 (źródło: materiały prasowe organizatora) Tomasz Mróz, “Autoportret”, 2006, rzeźba, silikon, mechanizm, technika mieszana, fot. Maciej Zaniewski, dzięki uprzejmości Galerii Arsenał w Białymstoku (źródło: materiały prasowe organizatora) Wojciech Bąkowski, „Budowa dnia”, 2013, animacja cyfrowa, 9’02”, dzięki uprzejmości Galerii Stereo, Warszawa (źródło: materiały prasowe organizatora) Wojciech Bąkowski, „Budowa dnia”, 2013, animacja cyfrowa, 9’02”, dzięki uprzejmości Galerii Stereo, Warszawa (źródło: materiały prasowe organizatora)