Powrót do artykułu: Ranking 2014: sztuka ← Poprzedni Następny → Ghislain Amar, fragment pracy z cyklu „Dispositions Suite”, 2014, wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Stanley Kubrick podczas realizacji zdjęć do filmu „2001: Odyseja kosmiczna” (Wlk. Bryt./USA, 1965-68). © Warner Bros. Entertainment Inc. (źródło: materiały prasowe organizatora) Widok wystawy „Stanley Kubrick”, Muzeum Narodowe w Krakowie, 2014 (źródło: materiały prasowe Muzeum) Widok wystawy „Stanley Kubrick”, Muzeum Narodowe w Krakowie, 2014 (źródło: materiały prasowe Muzeum) Widok wystawy „Stanley Kubrick”, Muzeum Narodowe w Krakowie, 2014 (źródło: materiały prasowe Muzeum) Wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Anna Maria Łuczak, „Cry me a river”, 2013-2014, wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Annemarie van den Berg, „Future songbook”, 2013-2014, wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Beata Wilczek, „Vital Circulation of Objects and Meanings”, 2014, wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Debora Delmar, „Corporation Body, Blend Trade Culture”, 2014, wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) Ghislain Amar, fragment pracy z cyklu „Dispositions Suite”, 2014, wystawa „Is It Art Or Is It Just” w BWA Zielona Góra, 2014, fot. Marek Lalko (źródło: dzięki uprzejmości Galerii) „Ustawienia prywatności. Sztuka po Internecie”, widok wystawy, fot. Bartosz Stawiarski (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie) „Ustawienia prywatności. Sztuka po Internecie”, widok wystawy, fot. Bartosz Stawiarski (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie) Jennifer Chan, „Totalny spermfest”, 2013, wideo, postument z pudełek po pizzy, wymiary zmienne, wystawa „Ustawienia prywatności. Sztuka po Internecie”, fot. Bartosz Stawiarski (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie) Hannah Perry, „Kicking my game”, 2013, wystawa „Ustawienia prywatności. Sztuka po Internecie” (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie/dzięki uprzejmości artystki) Bunny Rogers, „Pones” („Kucyki”), wystawa „Ustawienia prywatności. Sztuka po Internecie” (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie/dzięki uprzejmości artystki) Gregor Schneider, „Unsubscribe”, 2014 © Gregor Schneider / VG Bild-Kunst Bonn (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Gregor Schneider, „Unsubscribe”, 2014 © Gregor Schneider / VG Bild-Kunst Bonn (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Gregor Schneider, „Unsubscribe”, 2014 © Gregor Schneider / VG Bild-Kunst Bonn (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Gregor Schneider, „Unsubscribe”, 2014 © Gregor Schneider / VG Bild-Kunst Bonn (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Wystawa „Postęp i higiena”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2014, fot. Marek Krzyżanek (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Wystawa „Postęp i higiena”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2014, fot. Marek Krzyżanek (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Wystawa „Postęp i higiena”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2014, fot. Marek Krzyżanek (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Wilhelm Sasnal, „Postęp”, 2000 , fot. dzięki uprzejmości artysty i Fundacji Galerii Foksal (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Santiago Sierra, „146 kobiet” (fragment), 2005 (Vindraban, Indie), seria 146 fotografii, fot. dzięki uprzejmości Studio Santiago Sierra (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Agnieszka Polska, „Medical Gymnastics”, 2008, fot. dzięki uprzejmości Galerii Żak | Branicka (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Wystawa Hito Steyerl „Abstrakt” w Instytucie Sztuki Wyspa w Gdańsku, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów) Wystawa Hito Steyerl „Abstrakt” w Instytucie Sztuki Wyspa w Gdańsku, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów) Hito Steyerl, „How Not To Be Seen”, wystawa „Abstrakt” w Instytucie Sztuki Wyspa w Gdańsku, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów) Hito Steyerl, „Liquidity”, wystawa „Abstrakt” w Instytucie Sztuki Wyspa w Gdańsku, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów) Hito Steyerl, „Lovly Andrea”, wystawa „Abstrakt” w Instytucie Sztuki Wyspa w Gdańsku, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów) Hito Steyerl, „Guards”, wystawa „Abstrakt” w Instytucie Sztuki Wyspa w Gdańsku, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów) Pawilon polski – „Figury niemożliwe”, Biennale Architektury w Wenecji „Fundamentals”, 2014, fot. Andrea Avezzù (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów Biennale) Pawilon polski – „Figury niemożliwe”, Biennale Architektury w Wenecji „Fundamentals”, 2014, fot. Andrea Avezzù (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów Biennale) Pawilon polski – „Figury niemożliwe”, Biennale Architektury w Wenecji „Fundamentals”, 2014, fot. Andrea Avezzù (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów Biennale) Pawilon polski – „Figury niemożliwe”, Biennale Architektury w Wenecji „Fundamentals”, 2014, fot. Andrea Avezzù (źródło: dzięki uprzejmości organizatorów Biennale) Konrad Smoleński, „Everything Was Forever, Until It Was No More – próba czasu”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, 2014, fot. Bartosz Górka (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Konrad Smoleński, „Everything Was Forever, Until It Was No More – próba czasu”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, 2014, fot. Bartosz Górka (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Konrad Smoleński, „Everything Was Forever, Until It Was No More – próba czasu”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, 2014, fot. Bartosz Górka (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Karol Sienkiewicz, „Zatańczą ci, co drżeli. Polska sztuka krytyczna”, okładka książki (źródło: materiały prasowe organizatora)