Powrót do artykułu: Układ otwarty: gry przestrzeni i materii ← Poprzedni Następny → Natalia Stachon, „FABUŁA”, podwójne dźwigary T-kształtne, częściowo gwintowane, spawane, polerowane i luźne, różne wymiary, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie, Berlin i ŻAK | BRANICKA, Berlin (źródło: materiały prasowe) Inge Mahn, „Oflagowane góry“, 1988, gips, żelazny pręt, zawiasy, 70 x 250 cm każdy, dzięki uprzejmości artystki i Museum Groß Fredenwalde (źródło: materiały prasowe) Inge Mahn, „Balansująca kula“, 2015, technika mieszana, ⦰ 100 cm, widok instalacji, dzięki uprzejmości Galerie Max Hetzler, Berlin, Paris, zdjęcie: def-image.com (źródło: materiały prasowe) Inge Mahn, Museum Groß Fredenwalde, widok instalacji stałej, dzięki uprzejmości artystki, zdjęcie: Inge Mahn (źródło: materiały prasowe) Inge Mahn, Museum Groß Fredenwalde, widok instalacji stałej, dzięki uprzejmości artystki, zdjęcie: Inge Mahn (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „Obeliscus”, 2011, beton, złoto, sklejka, 28 x 40 x 140 cm, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „Obeliscus”, 2011, beton, złoto, sklejka, 28 x 40 x 140 cm, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „Obeliscus”, 2011, beton, złoto, sklejka, 28 x 40 x 140 cm, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „Pogrzebacze”, 2011, stal, 31 x 27 x 165 cm, „Stół”, 2010, stal, beton, 145 x 45 x 55 cm, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Hannes Woidich, Dortmund (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „Tuba kumulacyjna”,, 2011, papier, stal, 116 x 42 x 169 cm, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Piotr Żyliński (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „TURBA TURBO”, 2015, biel tytanowa, żółć żelazowa, czerwień żelazowa, brąz żelazowy, czerń żelazowa, zieleń chromowa, kobalt, popiół, metal, cement, juta, żywica, masa asfaltowo-gumowa, szkło wodne, klej roślinny, metalowa lina, 1000 x 1000 x 150 cm, 25 metalowych obręczy połączonych z 75 półkami-ramkami wspieranych przez linki podwieszone do sufitu, widok istalacji, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Maciej Landsberg (źródło: materiały prasowe) Iza Tarasewicz, „Widok”, 2011, papier, plastelina, 41,5 x 45 cm, dzięki uprzejmości artystki i BWA Warszawa, zdjęcie: Iza Tarasewicz (źródło: materiały prasowe) Natalia Stachon, „DRYF 03”, 2012, 6 pleksiglasowych rur, 2 pasy napinające ze stali nierdzewnej, haki ze stali nierdzewnej, lina, różne wymiary, dzięki uprzejmości Daimler Kunstsammlung, Berlin / Stuttgart, zdjęcie: Bernd Borchardt, Berlin (źródło: materiały prasowe) Natalia Stachon, „DRYF 03”, 2012, 6 pleksiglasowych rur, 2 pasy napinające ze stali nierdzewnej, haki ze stali nierdzewnej, lina, różne wymiary, dzięki uprzejmości Daimler Kunstsammlung, Berlin / Stuttgart, zdjęcie: Bernd Borchardt, Berlin (źródło: materiały prasowe) Natalia Stachon, „FABUŁA”, podwójne dźwigary T-kształtne, częściowo gwintowane, spawane, polerowane i luźne, różne wymiary, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie, Berlin i ŻAK | BRANICKA, Berlin (źródło: materiały prasowe) Natalia Stachon, „Historia odchyleń 04”, 2014, węgiel na papierze montowanym na dibond, 95 x 115 cm, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie, Berlin i ŻAK | BRANICKA, Berlin (źródło: materiały prasowe) Natalia Stachon. „Oczekująca niepamięć”, Loock Galerie, Berlin, 2012, widok ekspozycji, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie, Berlin i ŻAK | BRANICKA, Berlin, zdjęcie: Bernd Borchardt, Berlin (źródło: materiały prasowe) Natalia Stachon. „Oczekująca niepamięć”, Loock Galerie, Berlin, 2012, widok ekspozycji, dzięki uprzejmości artystki, Loock Galerie, Berlin i ŻAK | BRANICKA, Berlin, zdjęcie: Bernd Borchardt, Berlin (źródło: materiały prasowe) Ulrike Mohr, „ANTHRAKOTHEK”, 2013, rysunek w przestrzeni oraz zwęglone drewno (wiśnia, bez, klon, leszczyna, wierzba, bluszcz), drewniane deski, nylonowe nici, 900 x 350 x 500 cm , dzięki uprzejmości artystki i VG BildKunst, zdjęcie: Jens Ziehe (źródło: materiały prasowe)