Powrót do artykułu: Fotograficzne kręgi. Podsumowanie 2016 roku ← Poprzedni Następny → Wernisaż wystawy Tomasza Machcińskiego w Szklarni, fot. Anna Kazimierczak (źródło: dzięki uprzejmości autora) Adam Lach, „Nibyland” (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Andrzej Różycki, „Fotoandrzejozofia”, 2010, fotokolaż (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Anna Andrzejewska, „Who am I”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Anna Andrzejewska, „Who am I”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Anna Andrzejewska, „Who am I”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Anna Andrzejewska, „Who am I”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Anna Andrzejewska, „Who am I”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Bogdan Konopka, „Pinhole Boutiques”, 2015 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Bogdan Konopka, „Pinhole Boutiques”, 2015 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Kama Rosińska, „Dancer Bones” (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Kama Rosińska, „Dancer Bones” (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Filip Fornalik, „Droga”, 2015 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Tomasz Mielech, „Górzyniec”, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Tomasz Mielech, „Górzyniec”, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Tomasz Mielech, „Górzyniec”, 2014 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Krystyna Andryszkiewicz, z cyklu „Motyle”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Krystyna Andryszkiewicz, z cyklu „Thanatos”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Leszek Żurek, „Drzewko” (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Leszek Żurek, „Drzewko” (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Lucjan Demidowski, „Drzewa”, 1967 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Lucjan Demidowski, „Związana”, 1971, fot. barwiona, papier, kolekcja Galerii Labirynt w Lublinie (źródło: dzięki uprzejmości galerii) Magdalena Samborska, „Dekonstrukcje czasopism kobiecych”, cykl 2, 2000, wystawa we Frankfurcie, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artystki) Rafał Biernicki, „Twoja pojedynczość” IV, 2012, ambrotypia (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Rafał Biernicki, „Twoja pojedynczość” IV, 2012, ambrotypia (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Ryszard Czernow, z wystawy „Martwe z natury” (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Ryszard Czernow, z wystawy „Martwe z natury” (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Sylwia Kowalczyk, „Lethe”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Sylwia Kowalczyk, „Lethe”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Sylwia Kowalczyk, „Lethe”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Tadeusz Prociak, „Brazylia”, 2009 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Tadeusz Prociak, „Kenia”, 2007 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Tadeusz Prociak, okładka albumu „Czas kamienia”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Waldemar Zdrojewski, wystawa „Dead sea. Opowieść o pozorności śmierci”, 2016 (źródło: dzięki uprzejmości autora) Wernisaż wystawy Tomasza Machcińskiego w Szklarni, fot. Anna Kazimierczak (źródło: dzięki uprzejmości autora) Witold Krymarys, „Amsterdam”, 2015 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Witold Krymarys, „Niezidentyfikowana osoba”, 1989 (źródło: dzięki uprzejmości artysty) Wystawa „Czas kamienia”, Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, fot. T. Prociak (źródło: dzięki uprzejmości autora) Wystawa Tomasza Machcińskiego w Szklarni, fot. Anna Kazimierczak (źródło: dzięki uprzejmości autora) Mateusz Palka, z cyklu „Biblioteka – portret wielokrotny”, 2013-2015 (źródło: materiały prasowe) Mateusz Palka, z cyklu „Biblioteka – portret wielokrotny”, 2013-2015 (źródło: materiały prasowe) Piotr Kosiński, „Mors ianua vitae – śmierć bramą życia”, 2015 (źródło: materiały prasowe) Piotr Kosiński, „Bez tytułu”, 2015 (źródło: materiały prasowe) Tomasz Sobieraj, „Życie jak sen”, z cyklu „Kolosalna morda miasta”, 1999 (źródło: materiały prasowe) Tomasz Sobieraj, „Za bramami Ziemi Obiecanej”, 2012 (źródło: materiały prasowe) Maciej Herman, z cyklu „Biblioteka – portret wielokrotny”, 2013–2015 (źródło: materiały prasowe) Maciej Herman, z cyklu „Biblioteka – portret wielokrotny”, 2013–2015 (źródło: materiały prasowe)