Powrót do artykułu: Absurd i realność granicy ← Poprzedni Następny → Lublin, 5.09.2017 Uwaga Granica Galeria Labirynt – dokumentacja Fot. Wojciech Pacewicz Marina Naprushkina, Jak Niemcy zarabiają na uchodźcach, linoryt na prześcieradle, 2017 (współpraca: Kheda Ilyasova, Marwa Almokbel); poniżej: Yaroslav Futymskyi, Płacz, instalacja 2005-2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Mirosław Bałka, 189 x 214 x 17 / Szaar Ha-Rahamim, obiekt, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Marina Naprushkina, Jak Niemcy zarabiają na uchodźcach, linoryt na prześcieradle, 2017 (współpraca: Kheda Ilyasova, Marwa Almokbel); poniżej: Yaroslav Futymskyi, Płacz, instalacja 2005-2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Pavel Braila, Eurolines katering, czyli kuchnia nostalgiczna, wideo, 2006; David Chichkan, Przekraczanie granic, akwarele na papierze, plakaty, 2017; Anna Zvyagintseva, Peryskop do tego pokoju (Horyzont), obiekt, 2017; Janusz Bałdyga, WEJDĄ / NIE WEJDĄ, instalacja, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Babi Badalov, Geopolityczny kryzys językowy wschodniej Europy, instalacja, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Hubert Czerepok, PL/EU, instalacja, 2017; w głębi od lewej: Barbara Gryka, Nie we wszystkich państwach istnieje miłość, mural, 2016/2017; Société Réaliste, Większa Europa, wydruki na papierze, 2008-2009; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Jadwiga Sawicka, SERCE KRAJU, instalacja, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Yevgenia Belorusets, Zwycięstwa pokonanych, wideo, 2014-2016; Ovidiu Anton, Wstęp na każdy spektakl, obiekt, wideo, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Mykola Ridnyi, Leż i czekaj, wideo, 2006; Piotr Wysocki, Granica, wideo, 2010; Open Group, 1000-kilometrowy widok. Część 1, 2, instalacja, 2015-2017; Fatma Bucak, Błogosławieni, którzy przybywają – Rozmowa na turecko-armeńskiej granicy, wideo, 2012; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Anna Baumgart, Zdobywcy słońca, wideo, 2012; Vova Vorotniov, Curzon 451°, wideo, pocztówki, status facebooka, 2013-2017; TanzLaboratorium, Bez głowy, wideo, 2010; Mykola Ridnyi, Leż i czekaj, wideo, 2006; Piotr Wysocki, Granica, wideo, 2010; Open Group, 1000-kilometrowy widok. Część 1, 2, instalacja, 2015-2017; Fatma Bucak, Błogosławieni, którzy przybywają – Rozmowa na turecko-armeńskiej granicy, wideo, 2012; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Open Group, 1000-kilometrowy widok. Część 1, 2, instalacja, 2015-2017; Fatma Bucak, Błogosławieni, którzy przybywają – Rozmowa na turecko-armeńskiej granicy, wideo, 2012; Sabina Shikhlinskaya, Klaustrofobia, wideo, 2013, seria zdjęć, 2013-2017, praca w procesie; Tymon Nogalski, Green White Orange – Composition, wideo, 2016; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Sabina Shikhlinskaya, Klaustrofobia, wideo, 2013, seria zdjęć, 2013-2017, praca w procesie; Tymon Nogalski, Green White Orange – Composition, wideo, 2016; Ovidiu Anton, Wstęp na każdy spektakl, obiekt, wideo, 2017; Babi Badalov, Geopolityczny kryzys językowy wschodniej Europy, instalacja 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Ovidiu Anton, Wstęp na każdy spektakl, obiekt, wideo, 2017; Anna Baumgart, Zdobywcy słońca, wideo, 2012; Vova Vorotniov, Curzon 451°, wideo, pocztówki, status facebooka, 2013-2017; TanzLaboratorium, Bez głowy, wideo, 2010; Mykola Ridnyi, Leż i czekaj, wideo, 2006; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Hubert Czerepok, PL/EU, instalacja, 2017; w głębi od lewej: R.E.P., PATRIOTYZM. LIST, mural, 2007; Babi Badalov, Geopolityczny kryzys językowy wschodniej Europy, instalacja 2017; Pavel Braila, Eurolines katering, czyli kuchnia nostalgiczna, wideo, 2006; David Chichkan, Przekraczanie granic, akwarele na papierze, plakaty, 2017; Anna Zvyagintseva, Peryskop do tego pokoju (Horyzont), obiekt, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Hubert Czerepok, PL/EU, instalacja, 2017; w głębi od lewej: R.E.P., PATRIOTYZM. LIST, mural, 2007; Babi Badalov, Geopolityczny kryzys językowy wschodniej Europy, instalacja 2017; Pavel Braila, Eurolines katering, czyli kuchnia nostalgiczna, wideo, 2006; David Chichkan, Przekraczanie granic, akwarele na papierze, plakaty, 2017; Anna Zvyagintseva, Peryskop do tego pokoju (Horyzont), obiekt, 2017; Barbara Gryka, Nie we wszystkich państwach istnieje miłość, mural, 2016/2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Petr Pavlensky, Szew / Padlina / Fiksacja / Wolność / Segregacja / Płonące drzwi Łubianki, wideo, 2012-2015; Lubomyr Tymkiv, Pokój światu, rysunki, kolaże, 2015; Hubert Czerepok, PL/EU, instalacja, 2017; Jadwiga Sawicka, SERCE KRAJU, instalacja, 2017; Mirosław Bałka, 189 x 214 x 17 / Szaar Ha-Rahamim, obiekt, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Société Réaliste, Większa Europa, wydruki na papierze, 2008-2009; Hubert Czerepok, PL/EU, instalacja, 2017; Marina Naprushkina, Jak Niemcy zarabiają na uchodźcach, linoryt na prześcieradle, 2017 (współpraca: Kheda Ilyasova, Marwa Almokbel); Yaroslav Futymskyi, Płacz, instalacja 2005-2017; Jadwiga Sawicka, SERCE KRAJU, instalacja, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Société Réaliste, Większa Europa, wydruki na papierze, 2008-2009; Hubert Czerepok, PL/EU, instalacja, 2017; Marina Naprushkina, Jak Niemcy zarabiają na uchodźcach, linoryt na prześcieradle, 2017 (współpraca: Kheda Ilyasova, Marwa Almokbel); Yaroslav Futymskyi, Płacz, instalacja 2005-2017; Jadwiga Sawicka, SERCE KRAJU, instalacja, 2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Open Group, 1000-kilometrowy widok. Część 1, 2, instalacja, 2015-2017; Fatma Bucak, Błogosławieni, którzy przybywają – Rozmowa na turecko-armeńskiej granicy, wideo, 2012; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Od lewej: Mykola Ridnyi, Leż i czekaj, wideo, 2006; Piotr Wysocki, Granica, wideo, 2010; Open Group, 1000-kilometrowy widok. Część 1, 2, instalacja, 2015-2017; Fatma Bucak, Błogosławieni, którzy przybywają – Rozmowa na turecko-armeńskiej granicy, wideo, 2012; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora) Open Group, 1000-kilometrowy widok. Część 1, 2, instalacja, 2015-2017; fot. Wojciech Pacewicz (źródło: materiały prasowe organizatora)